Оксиводородни генератори ННО
-
- МненияCOLON 67
- Регистриран наCOLON Пон Яну 27, 2014 9:13 pm
Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.
Питам защото съм конструирал една елементарна водородна клетка която смятам да тествам на колата но понеже дава около 3л/мин ми е интересно с вашите оптимизатори дали няма да я подкарам поне на място да работи на водород та се чудя дали да не си закупя един за проба
Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира
Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.
Kато гледам как с едни фарове, дето консумират стотина вата се дигат с малко под милисекунда времената на инжекторите с клетка за водород направо нз. Колко консумира?
-
- МненияCOLON 67
- Регистриран наCOLON Пон Яну 27, 2014 9:13 pm
Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.
защо си мислиш че тази клетка консумира повече




Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира
Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.
Тествали сме с един колега от Плевен как се държи стар дизелов бус Форд Транзит с комплект К3 и водородна клетка с добив около 2 л/мин. Човекът каза, че заедно не се усещала разлика да е по-добре, затова накрая изключи водорода и кара само на К3. Там му падна разходът от около 8 на 6,7/100, но при старите дизели без ламбда има особеност, че при скорости до 80 км/ч. т.е. градско или както той кара с товар от каменна сол по тон-тон и половина всичко е ОК, а извън града няма нищо или дори вдига малко разхода. Това е най-вероятно заради аванса който е изчислен за нормално, необработено гориво а не за оптимизирано. Затова като вдигне обороти и трябва повече аванс нещата се скапват. При комънрейлите се регулира и това и там няма проблеми в повечето случаи
Човекът е тествал е вариант с една кутия К3 на водородната клетка. Май беше слагал последователно на клетката и на бъблера, но не ми е казал какво е станало а щом не е значи не е имало голяма файда. Сега си кара буса с К3 и е доволен, но пак казвам - кара натоварен и бавно, което не е режимът на повечето автомобили със дизелови мотори без ламбда сонда и много електроника.
Поздрави
Човекът е тествал е вариант с една кутия К3 на водородната клетка. Май беше слагал последователно на клетката и на бъблера, но не ми е казал какво е станало а щом не е значи не е имало голяма файда. Сега си кара буса с К3 и е доволен, но пак казвам - кара натоварен и бавно, което не е режимът на повечето автомобили със дизелови мотори без ламбда сонда и много електроника.
Поздрави
-
- МненияCOLON 67
- Регистриран наCOLON Пон Яну 27, 2014 9:13 pm
Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.
аз по принцип карам на метан. това което ще направя е да махна тръбите на метана и да пусна през изпарителя водорода. като не мисля да взема захранването от колата а от външно захранване просто за теста. ако направя клетката малко като бързоварче (демек с много ток и големи загуби) ще изкара около 6л/ мин. искам да видя колко газ ще ми е нужен за да заработи само на водород а с оптимизатора се надявах да е по малко количеството на водорода
Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира
Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.
6 литра вероятно ще ти е малко. Чувал от моя човек с водорода, че трябват доста повече. Доколкото си спомням, той говореше че на дизел руснаци са слагали още един алтернатор и тогава разхода паднал на около 50% в стационарен режим /на място/. Но дай да пишем по това другаде, че тука цапаме темата за оргонната пара
Поздрави
Поздрави
Re: Генератор на оргонна пара: Приложение, монтаж и тн.
С водорода няма да имашнналягане. Най добре ако искаш да ползваш инжекторите, пусни направо на рейката. Но ако не ползваш импулсен варянт, според мен обикновената клетка ще смуче доста ток. Но истината е в теста 

Re: Оксиводородни генератори ННО
Зъл гении, имам един познат който живее в щатите и той кара на водород един МЛ. Че от него знам, че е направил на един негов познат тука в България метановата му уредба да работи с водород, но произвеждат водорода отделно, нагнетяват го в бутилки от кислород с помпа на определено налягане, слага бутилката в колата и кара само на водород.
П.п. Ако искаш някакво инфо, пиши тук а не в другите теми, за да не ги разводняваме. Аз имам определен опит с ННО генератори, така че мога да споделя, но тук в тази тема.
Поздрави!
П.п. Ако искаш някакво инфо, пиши тук а не в другите теми, за да не ги разводняваме. Аз имам определен опит с ННО генератори, така че мога да споделя, но тук в тази тема.
Поздрави!
-
- МненияCOLON 67
- Регистриран наCOLON Пон Яну 27, 2014 9:13 pm
Re: Оксиводородни генератори ННО
bob - това с компресиран водород си е откачена работа и адски опасно. Вече има разработени такива но аз лично не бих си сложил това на колата :D
Водородния генератор ако произвежда достатъчно газ си прави сам налягане за по малко от 1мин. Всичко е въпрос на конструкция как и в какво да го съхраниш при това в малък обем за да е по безопасно. повече от 1бар на дали ще ти е необходим. Въпроса ми беше свързан с тези ваши устроиства за оргона пара и оптимизатори колко свалят разхода и ако се обединят с водородна клетка дали няма да излезе нещо интересно. За сега аз мисля да приключа с теорията защото ми писна от нея. ще говорим пак когато завърша експеримента за които писах в другата тема
поздрави
ПП една снимка на малък инцидент в зората на експериментите
Водородния генератор ако произвежда достатъчно газ си прави сам налягане за по малко от 1мин. Всичко е въпрос на конструкция как и в какво да го съхраниш при това в малък обем за да е по безопасно. повече от 1бар на дали ще ти е необходим. Въпроса ми беше свързан с тези ваши устроиства за оргона пара и оптимизатори колко свалят разхода и ако се обединят с водородна клетка дали няма да излезе нещо интересно. За сега аз мисля да приключа с теорията защото ми писна от нея. ще говорим пак когато завърша експеримента за които писах в другата тема
поздрави
ПП една снимка на малък инцидент в зората на експериментите
- Прикачени файлове
-
- 20120413_001.jpg (790.18 KiB) Прегледано 21700 пъти
Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира