Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Свещи: настройка, видове и тн.

Мнение от tati »

точно това е вакумно управление такова имам на маздата тя е пълен инжекцион и също на камиона който е на газодизел и понеже има турбо от колекторните тръби след турбото е взето налягането от турбото и чрез това маркуче се управлява вакумното налягате когато турбото надуе за да подаде редуктора допълнително метан та да се получи турбо-режима
А на моето ловато няма такъв вход то е свързано направо със атмосферното налягане чрез два отвора .Някои колеги запушват тези отвори и пробиват отвор за да поставят това маркуче за да се получи вакумно управление
Днес ще си правя нови настройки понеже съм изтървал един много важен момент при ПХ и пак ще пиша аз за това съм качил снимки на редуктора там се виждат двата отвора :Astro:
:hola:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Филип
Ако мислиш че трябва за нещо нова тема, прави я и хич не ме питай :) Ти си решаваш
Поздрави

ПП
За да видите каква борба и празни дискусии водя с газаджиите, погледнете например тук:
http://www.bgdiagnostica.com/forum/view ... ?f=4&t=194
Човекът очевидно и по мнения на хора от областта е добър специалист, но може би трябва на практика да види и пипне.
А доцентът който споменава като капацитет, има К1 на колата /лично му го сложих в Русе във ТУ/ и е точно този, дето ми каза преди време, че явно в науката са поне 20 г. назад с материала :smileylol: А сега де :tongue:
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

колеги моля да ми направите замервания на двиг. и бутилката нещо не се получава развивам металния винт около два оборота той играе ролята на вакумното управление и подава директно метан към двиг. пл.винт за регулиране на газта е развит на 2-оборота и имам стабилен ПХ тройника го завивам докато започнат да се променят оборотите на ПХ двигателя се реже добре не гасне има хубаво дърпане почти до половината натиснат педал на газта на всички скорости обаче разхода ми е 3.5кг на 110км той и преди си беше около 3.8кг на 100км аз очаквах поне да падне на 3кг.
:sobbing: :sobbing:
Изображение0124.jpg
Изображение0124.jpg (81.26 KiB) Прегледано 10336 пъти
Изображение0121.jpg
Изображение0121.jpg (101.39 KiB) Прегледано 10336 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здрасти,
имаш съвсем достатъчен заряд на двигателя и бутилката, на мотора е + 9,/53/. Проблемът трябва да е някъде в настройките и там по-добре да кажат колегите със метанови коли. Утре ще се видя с DOMIC и ще го коментираме за да намерим причината. Той е с метанов инжекцион Тамона и има доста практика
Поздрави
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

утре ще проверя р-ра на дифузора-плочката и ще си сложа нормалните свещи да видим и какво ще каже DOMIC :hola:
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

малко тех.сметки ако може замерих си дифузора 27мм колата е 1.8 моно-инж.90кс на метан по мои сметки трябва да е 24мм моля за мнение . А и смених рязаните NGK със ориг. EQUEM които са със 1.1 разтояние и мисля,че така е по добре.Даже си мисля за обедняването дали не е по-добре р-ра на дифузора да е по малък ; така ще огранича въздуха и ще направя по добра смес.
:senile:
забравих да допълня предварението на ТАП е на 15гр. и така е по-добре на 12гр.малко се спъва колата
skeleta
МненияCOLON 198
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 9:16 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от skeleta »

Тати, не намалявай размера на дефузора. При високи обороти ще увеличиш вакуума и така ще ти върви повече метан. На газ четох че Ф на дифузора трябва да е колкото е Ф на дроселната клапа. За метан не знам как е ама по логика не трябва да е много по различно. Моя днес го мерих и е Ф 25 и е малко по малък от дросела. Само да ми остане време другата седмица да го сменя с Ф30.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Днес говорихме с колегата DOMIC на живо, може би той има какво да каже по метановата уредба защото има повече опит. Също и резултати от доста тестове на неговия автомобил със всякакви оргонизатори.
DOMIC
МненияCOLON 34
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от DOMIC »

Здравейте!
tati, ако позволява ТАП-а по – голям ъгъл, намери настройката с най – голяма динамика. Свещите трябва да са за метан, има различни марки за всяка кола. Разстояние между електродите 1,1 е голямо, за метан трябва да е 0,7мм., а с рязаните свещи не знам как е. За газовите горива е по – важно да има силна и къса искра, отколкото искрене на голяма площ или към два, три електрода. Като си настройваш изпарителя намери добра динамика с най – малко гориво, обедняването и спъването на колата вдига разхода.
А относно разхода - 3,2 кг. на 100 км е много добро постижение, особено ако купето тежи повече от 1 тон.
tati
МненияCOLON 32
Регистриран наCOLON Нед Мар 09, 2014 8:03 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от tati »

Колеги има формула за смятане р-ра на дифузор примен за метан е следното 90кс.х 5кв.мм=450 : 3.14 = 143.31 : кор.кв =11.97 x 2 =23.94мм = 24мм така съм си го смятал и за камиона там получавам 52мм за дифузорза за 430кс 11700л двигател.И камиона върви та се къса . Пробвал съм със по-голям дифузор пак върви,но по-плавно и вдига разхода .Така че сигурен съм,че със по-малък диф. Разхода ще е по малък. А при свещите когато ги направя на 0.9мм колата се спъва по-трудно пали,особено студена и разхода ми е по-голям .Когато свещите са на 1.1мм е обратно,по-лесно запалва има ряз разхода пада със около 0.400кг и най вече зимата при -20гр пали директно на метан от втория оборот като завърти двиг. И върви ще кажеш,че съм и опънъл 3-смукача . Това всичко се получава при предварение на ТАП 12гр. Сега със оптимизатора при 12гр ми е леко спъната , не е пъргава. Със 15гр двиг. има по-добър ряз и по-добре се държи в динамиката . Като сложа 24мм диф. ще пиша пак. Мерси за мненията.Мисля, че ще са от полза за всеки практик. Най добрия разход за сега ми е 3.5кг100км на магистралата но със по-спокойно каране около 80-90 до 100км/ч.
:senile:
BUTTON_POST_REPLY