Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
DOMIC
МненияCOLON 34
Регистриран наCOLON Пет Май 10, 2013 8:29 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от DOMIC »

Здравей, Филипе,
Искам да споделя опита си с аванс - процесорите на моята кола. С метанов инжекцион съм и при монтажа на газовата уредба сложиха италиански ТАП с максимални възможности за корекция 15 градуса линейно от празен ход до 3 000 оборота. След монтажа на първия К 1 (преди три години) разбрах, че ми трябва повече аванс. Технически успях да сложа още един ТАП на Р. Роев, който допълваше корекцията на италианския. С тази конфигурация за промяна на аванса наравих много проби и установих, че с увеличаване на оргона не е необходима промяна и на аванса ама след като вече е нагласен за оптималната работа на колата. Обяснението ми е, че производителя на автомобили си слага някакъв усреднен аванс, който при всеки индивидуален автомобил се оказва недостатъчен(нещо като запас за застраховка) и чрез ТАП се донастройва, като настройката е валидна само за тази кола, в това техническо състояние и с това гориво. Друга кола, същата марка и модел може да има друга настройка, близка до първата, но все пак различна.
Напоследък имам възможност да тествам все по - силни оргонни устройства и винаги пробвам и промяна на аванса. Досега всеки път се убеждавам, че на намерения вече аванс не е необходима корекция. Предполагам, че при пропан - бутановите системи може да има нужда от минимална корекция заради различното гориво, но при метана няма.
Мисля, че без ТАП губиш малко и също може да стигнеш до отлични резултати при оргонизиране на колата.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Ценни наблюдения и споделяне, DOMIC :sympathi:
Сигурен съм, че с ТАП разхода ми ще е по-добър. Още малко аванс е нужен със сигурност на нисана. Но поне за момента не ми е в приоритетите.

smsi-h, абсолютно прав си за скоростта. За да си нямам още проблеми със загрявания на охлаждането, на връщане стриктно следях да не надвишавам 3000 оборота, което ми дава максимална скорост 120 и малко. Зареждам винаги на лукойл. Газта е малко по-кофти от на OMV, но пък успяват да налеят максимум 38,7, което съм приел, че е нормално за 40 литровата ми бутилка. OMV за разлика от тях няколко пъти успяха да налеят повече от вместимостта на бутилката :hysterical: ... и ме отказаха да пълня при тях.
И за бензина си абсолютно точен. И при двете засичания, за които стана въпрос, съм под разхода на колата на бензин. При това с повишена мощност.
***
Много съжалявам, че не съм мерил компресията на двигателя преди оптимизаторите, като DOMIC, за да мога да сравня. Мога да съдя обаче, че и там имам подобрение косвено. Преди тях под 1000 оборота празен ход двигателя имаше неравномерна работа, а под 800 гаснеше пак от неравномерна работа на цилиндрите. Все пак е на над 200 000 и е на 22 години. Сега ми работи равномерно на 500 оборота, а гасне под 350 - 400 в зависимост дали е студена или топла. Всъщност толкова ниски станаха след рязането на свещите. Преди тях бяха с малко по-високи стойности. Някъде около 700 и 500.
Човек бързо свиква с доброто и го приема за нормално, като забравя какво е било преди :sympathi:

Приятен ден!
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Накратко за това което постигнахме вчера в продължение на 4 часа тестове в София с DOMIC и Румен Роев :phil_24:
Използвахме предпоследния по мощност вариант на К3 със сила на полето около 3300 деветки /това имахме налично/. По принцип вече съществува тестов модел със над 4500 деветки, но беше вече сложен на други коли /дори аз нямам на моята от него :-) защото днес ми монтират газов инжекцион, пък нямах търпение да се види как е новата кутия на практика.
Започнахме от това как се държи К3 в съчетание със продукта на Румен Р. за акумулатори и се оказа, че работят добре съвместно и ефектът е кумулативен в някаква степен. После започнахме да развиваме идеята за К3 на акумулатора и направихме редица проверки къде точно трябва да се слага, колко кутии може и има ли неутрализиращо влияние неправилния монтаж. Мерих енергията директно на повърхността, на + и - проводника от акумулатора, както и директно на клемите, блока на мотора, газовете от ауспуха и дори фаровете и стоповете ;) Резултатите са следните:
1. ВАЖНО!!! Акумулаторът издържа без проблем 4 бр К3 наредени от трите му вертикални страни около + клемата и една кутия отгоре, като енергията се събира и усвоява почти напълно /над 90%/. Освен това, акумулаторът усилва малко допълнително крайния ефект.
2. Този нов вид монтаж води до почти мигновен положителен ефект върху шума от мотора, еластичността на работата и мощността му. Става въпрос за частично заредена вече кола - при слагане за първи път на К3 на акумулатор трябват 4-5 минути за зареждане до максимума, вчера в 22 вечерта го правих на акумулатор на Рено Меган Коуч като това на DOMIC, но на друг колега.
3. Залепване на К3 до минус клемата няма никакъв ефект. В средата на акумулатора между клемите ефектът е половинчат. Същото важи и за страничните му вертикални стени.
4. Енергията от К3 на акумулатора се разпространява по цялата ел.система на колата и се отчетох около + 100 деветки при допир на стъклото на фаровете, както и на стоповете. Във въздуха няма поле, индуциран оргонен ток е.
5. При 4 бр К3 от този модел на акумулатора измерих на блока на мотора над +12 хил деветки, а от ауспуха около +7 хил., като се зарежда и самата тръба на изпускателната система и има остатъчен заряд като се спре двигателят.
6. При спрял и поизстинал двигател на блока си остават над 8 хил деветки. Не е зле, но все пак това е при новопридобит такъв заряд и блока не се е преобразувал още съвсем. Предполагам че с времето ще държи повече.
7. Колата /Хюндай на метан с тежко купе и 1,6 мотор/ върви отлично и с минимално натискане на педала, Румен ми даде да покарам след като я настрои на правилен аванс и обедняване. Той лично беше доста впечатлен от новостите :tongue:
8. В съчетание със изделието на Румен зарядът на + клемата и като цяло на блока се вдигна на над +13 хил деветки. Ще пусна снимки след малко да видите. Моля Айкроу да ги измери и той когато има възможност, че бях доста изморен и може да съм сбъркал нещо.
9. Вероятно ще намаля дебелината на К3 с 0,5-0,6 см, за да влиза по-лесно около акумулаторите. Засега това позволява технологията, дай Боже да може и повече. Колкото по-плоско, токова по-добре :)

Поздрави!

ПП
На който му се експериментира, нека си премести кутиите около + клемата на акумулатора по стените му и да каже какъв е ефекта. Все пак мисля че не е лошо едната да остане на бутилката

ППП
Снимките на акумулатора на Румен с 4 бр К3 по него. Най-високия заряз може да се измери на + клемата, нарочно съм дръпнал настрани капачката за да се вижда добре. Това, на практика всичкото, влиза в блока през свещите.
Прикачени файлове
Image0964.jpg
Image0964.jpg (287.72 KiB) Прегледано 11119 пъти
Image0962.jpg
Image0962.jpg (328.58 KiB) Прегледано 11119 пъти
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Първите две снимки на + клемата изкарах 3700+ на третата 13000+
xristian25
МненияCOLON 3
Регистриран наCOLON Пон Дек 02, 2013 3:40 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от xristian25 »

Опел Астра 1.6 75 коня с 3 бр. К3 на акумулатора поставени в близост до "+". Резултатите след 80 км шофиране са следните. Осезаемо увеличаване на динамиката малко преди 3000 оборота. Колата върви все едно че съм и сложил нитро. За разхода, ще пиша като заредя до горе към края на месеца. Може би е малко субективно, но като че ли волана стана по твърд за въртене.
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

Много големия заряд води до обратния ефект, увеличен разход. При заряд около 3 милиона разхода се вдига с около 2,5 литра. :smileylol:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Много приличат на рязаните отстрани свещи които правите :) Отгоре има достъп на сместа до искрата, не е като нормалните които засенчват.
Естествено че искрата минава към два електрода. Само при магнитната свещ на Дудышев се плазмата върти в кръг и минава от шайбата на централния електрод до масата отстрани. Колегата emm от мазето правеше такива експерименти преди време, но спомена май че горели лесно бобините ;)
Относно Мерцедеса:
1. газовата му е настройвана от много добър и признат майстор в региона
2. Този разход 11,5-12/100 газ включва около 40 км градско в София и 320 извънградско Ловеч-София-Ловеч. Той просто си го смята така, защото това е стандартния му маршрут и пробег. Така че за 2,3 л стара кола с обикновена газова е допустимо. В Сф. просто не се знае колко гориво отива :-)
3. При горните еднакви пробег и маршрут след доста варианти К3 при последния модел разхода му падна до общо 6,5-7/100, което е показателно. Т.е. нещата са съпоставими и реални.
Поздрави

ПП
Относно 3-те млн. деветки дето вдигали разхода с 2,5 литра :-) Това са вероятно ГОП-ове, но имайте предвид че оргонна пара, оргонен ток, оргонно пространствено поле и особено оргонна зона са коренно различни неща. Независимо че примерно чрез генератор на ван де Грааф сте направили няколко милиона волта напрежение и оглушителна искра с дължина 1-2 метра, няма как ефекта да се ползва за заваряване ;) За там трябва просто друго съотношение на волтаж и ампераж, както и посредник /стопяема пръчка/. На второ място, оргонната пара е нещо много хубаво, но кондензира бързо по стените на въздуховодите /не случайно Андреев слага катализатора направо отгоре на карбуратора и то при чугунен блок при който работи и клетка на Джо/, а и произведена чрез ГОП изглежда не съдържа една много важна част от трите елемента на развитието /квалигени, динагени и фруктигени/ както ги е описал Виктор Шаубергер. Нещата не са толкова прости - правиш много деветки и имаш голям ефект, мощност + икономия и т.н. ;)
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

Оргонната пара я пусках направо в карбуратора със щуцер, така че няма как да полепне по стените на въздухопровода. При по малък заряд на двг има 47% икономия, а при по голям заряд икономията я нямаше :smileylol:
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

bob написаCOLONПри по малък заряд на двг има 47% икономия, а при по голям заряд икономията я нямаше :smileylol:
И що така? :surpris:
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

Що ли, щото има определна причина :smileylol:
BUTTON_POST_REPLY