Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Кадуцеус, чудесно е, че има данни.
...Ама аз се чудя друго :)
- Кога все пак успяваш да правиш от оптимизаторите и другите устройства?
- И с шлем против метли и тенджери ли се прибираш в къщи, когато все пак успееш да стигнеш дотам? ;)

Хубава и усмихната вечер! :)
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
zhivko83
МненияCOLON 180
Регистриран наCOLON Съб Дек 07, 2013 2:52 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от zhivko83 »

:worship:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здравейте,
да кажа какво ново по оптимизаторите :) Вчера бях на тест на диностенд в София, като направихме /присъстваха и двама колеги/ прав тест на личния ми автомобил. Методика - идва кола без нищо, мери се мощност, слагаме К3 на акумулатора, бръмчи 10 минути и пак мерим. Целта беше да видим как е при правия тест и дали са достатъчни 10 минути за поява на резултат в мощността /имаме вече инфо за обратния тест от Пловдивското дино - идва кола с К3, мери се, махат се К3, бръмчи 10-15 мин да се разреди и пак мерим/. Резултатът е, че за това кратко време мощността на бензин се вдигна само с около 4 к.с. - първи рън 3, втори 4 и после спряхме за да освободим стенда. На газ нещата са с подобна пропорция. Т.е. си трябват едни 50-100 км за да се усети пълния ефект, както пролича от обратния тест в Пловдив /от 80 к.с. на 64 к.с. - не са 68 както писах преди, а 64 и това е и при изключен аванспроцесор, на газ/. Сега мисля да отида пак след като съм покарал с комплекта К3, за да измеря пак - но вероятно ще е другата седмица, на същия стенд. Тогава би трябвало да се види вече пълния ефект и да се сравни с данните в компа от вчерашния тест.
Поздрави

ПП
Прилагам малко снимки от диното на "Хеед 91" и многострадалната ми Ксантия, качена на стенда :hola:
Прикачени файлове
Image1020.jpg
Image1020.jpg (256.35 KiB) Прегледано 10892 пъти
Image1021.jpg
Image1021.jpg (217.16 KiB) Прегледано 10892 пъти
Image1022.jpg
Image1022.jpg (272.69 KiB) Прегледано 10892 пъти
Image1023.jpg
Image1023.jpg (241.13 KiB) Прегледано 10892 пъти
Image1024.jpg
Image1024.jpg (252.23 KiB) Прегледано 10892 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Пропуснах да кажа, че направихме маса измервания и тестове в София относно правилното разположение на К3 на акумулатора, както и на модификациите за газ и метан. Тези кутии които бяха със засилен оргонен ток спрямо стандартните, се оказаха по-добри за метан :) Т.е. има значителна разлика във вида на горивото и съответно е необходимо различно съотношение в кутиите К3 за тях на оргонния ток и оргонното напрежение. Полето при метановите К3 е със по-силен ток, който не работи със същия ефект при К3 за пропан. А там вече стандартните усилени с две бобини К3 се представят отлично. Т.е. имам вече две модификации К3 - за метан и пропан, като и двете са заменими в някаква степен, но все пак ако искаме да сме докрай точни, трябва да се ползва съответното К3 за неговото си гориво.
Както е казал Иванчо - и тати може, и бати, и аз мога - но козата си сака пръч :smileylol:
Поздрави!
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Колеги,
технологичното развитие на оптимизатора К3 приключи. Изстисках от конструкцията всичко, което беше възможно. Вече има окончателни два варианта - универсален комплект за пропан-бутан, дизели с ламбда и бензини, както и втори вид - специализиран за метан. Доказано е категорично, че работят с различна ефективност и трябва да се ползва всеки в неговата си област. Разделянето на оптимизатора К3 в два подпродукта се наложи основно поради коренната разлика в енергийното насищане на горивата с наличие на течна фаза /бензин, нафта и пропан/, която изисква различни характеристики на прилаганото енергийното поле от тази на метана, който си е газ /поне в нашите метанстанции с около 200 бара налягане/.
Тестовете преминаха на над 20 коли от различни видове и уредби, повече от два месеца. Предстои само производство и дистрибуция, вероятно и в чужбина /от тази седмица почват тестове в Холандия/. Друго направление е да се комбинира К3 със оксиводородна клетка, като се види има ли произведеният газ различни свойства или количество поради наличието на хладен ток при производството му /както е било и в оригиналния апарат на Илия Вълков - според дъщеря му Деспа там всъщност се ползва не нормален топъл ток както в сегашните неефективни клетки, а т.нар. ток на Тесла, което си е хладно електричество или оргонен ток/. Говорихме с производител на клетки и му е предоставен комплект К3 за тестове /универсалния вариант/. Чакам резултати и ще пиша тук, ако има нещо ново.
Поздрави!
vodoley
МненияCOLON 4
Регистриран наCOLON Чет Окт 24, 2013 9:38 am

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от vodoley »

Кадуцеус ,

имаш ли наблюдения дали оптимизаторите влияят положително,
или обратно , върху по-слабото износване на консумативите ?
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Положително се влияе - сменям масло на 20 хил км. например, като не е изгубило мазилни свойства все още. Свещите са бели и чисти, за другото не знам как е
Поздрави!
4848profesor
МненияCOLON 4
Регистриран наCOLON Чет Мар 13, 2014 2:46 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от 4848profesor »

Как определи ,че маслото не е изгубило мазилните си свойства ? То може да е мазно на пипане, но при натоварване и триене на метал в метал нещата са коренно различни. Вътрешното усещане и убеденост , че е така може да доведе аудиторията до различна степен на заблуждение !
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Така е, прав си. Просто преди известно време време брат ми ме попита дали съм сменял масло скоро и тогава си дадох сметка че е над 20 хил. км вече, а той ми вика - ти си много несериозен и за убиване бе, рушител на коли :lol: Бръкнахме да видим на клечката как е положението с маслото /Тотал Кварц 9000/ и един друг авторазбирач го пипа, търка си пръстите дали се плъзгали, събира ги и разделя да видел дали има точене и т.н., а то беше и тъмнокафяво на цвят. Каза че си било добре, но все пак да го сменя - което и направих. Виждал съм черно масло от един дизел дето направо залепваше и се държеше като стипца като го търкаш между палец и показалец. Колата беше Вектра, съответно имаше проблеми и като го смениха /10W40/ се оправи. Черното масло беше на около 7000 км.
Това е. Ако съм заблудил някого, да ме извини. Все пак карам с оптимизатори от различни видове вече 5-6 години и на две собствени коли, а много клиенти с оптимизатори са забелязали че колата им придобива по-голяма инерция - което е най-вероятно от намаленото вътрешно триене. Съответно това със сигурност се отразява и на запазването на годността на маслото за по-дълъг период, както се видя и при мен. Но все пак специални тестове на това не сме правили.
Поздрави
stefan4o
МненияCOLON 91
Регистриран наCOLON Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от stefan4o »

Асене, няма дизел, дето да му е бистро маслото. Още с първото палене - става черно.
Относно смяната - имам приятел, дето и той като теб го сменя на 20 000 без оптимизатори. Кара си още пасатчето. Не искам да те опровергавам или от сорта, просто казвам фактите.

Поздрави :beer:
BUTTON_POST_REPLY