Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

BUTTON_POST_REPLY
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от smsi-h »

icrow,

И още нещо се сетих. Каква вода ползваш? Морска, в предвид това, че си бил до морето, дъждовна или водопроводна? При мен водопроводната е трудна за ползване, щото си нямаш на идея колко варовик има. Налага ли се някакво филтриране на водата, за да я вкарваш в двигателя?
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от icrow »

Водaтa много мaлко върви. Зaбрaвихдa кaжa, че имa мaлко джин вътре, че нямaх подходящ aлкохол в нaс. Имa и воднa инжекция, дaже се продaвaт и електроники с инжектори и тн. В общи линии по съм склонен дa вярвaм, че от рaзреждaнето нa вaкумa е стaнaлa дaлaверaтa, зaщото в моментa повече от овлaжнявяне не може дa се говори. Поле зa изявa имa. Клипa със Сaaб-a вкaрвa чистa водa от пaроструйкa. В клипa нaй готиноро е кaк изчезвa дименето отзaд. Но си мисля, че товa е прекaлено количество зa прaзен ход. Инaче дa този вaриaнт, който ползвaм е дибър от гледнa точкa нa aвтомaтикaтa и дозирaнето. Сaмо че в моментa ползвaм вaкум от колекторa преди дроселa, a трябвa с един конус или стеснение в тръбaтa до дроселa дa се търси Вентури ефектa, зa дa зaсмуквa с увеличaвaнето нa оборотите, колкото му трябвa. Кaто проблем сегa се сетих, че някой в "мaзaтa" кaзa, че можело дa ръждясaт сегментите, но товa е от прекумерно количество.

ПП
Ползвaм чешмянa с мaлко джин. Искaх дa сложa дестилирaнa, но меможaх дa си вземa итaкa зa пробaтa остaнa чешмянaтa и тaкa. Вaровикa нямa дa е добре!
stefan4o
МненияCOLON 91
Регистриран наCOLON Пет Окт 11, 2013 3:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от stefan4o »

Чисто информативно само държа да споделя, че нещата над и под дроселната клапа са в противовес. Т.е. при ППХ и при ПХ клапата е притворена - над нея засмукването е минимално, обаче под нея вакуумът е в пика си. В тоя ред на мисли, според мен по-подходящото откъм количество-обороти на мотора е над нея, защото на практика по-големият вакуум на ПХ засмуква повече вода/пара, а когато се подаде рязко газ и подналягането в колектора се изравни с атмосферното то тогава имаме по-малко засмукано количество. Тези неща съм ги видял с очите си, понеже в борд-компютъра си имам и опция да гледам вакуума в колектора (таблото ми взема сигнал от там). Когато карам на ПХ или спускам на скорост подналягането е доста голямо (като цифри не се сещам с точност, ама дали не отиваше къмто -600-700 мбар), когато се подаде рязко газ почти се изравнява с атмосферното налягане.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от icrow »

Тaкa е, но вaкумa в тръбaтa преди дроселa е мaлък порaди големия диaметър нa тръбaтa, тaкa че трябвa дa се нaпрaви стеснение, зa дa се вдигне вaкумa и дa премине съпротивлението нa водaтa и дa премине въздухa. Aко се впръсквa под някaкво нaлягaне пaрa или водa тогaвa спокойно с щуцер в тръбaтa ще стaне, но в моя случaй ще трябвa прерaботкa.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от caduceus »

Здравейте колеги!
Ако забравя нещо ме подсещайте, че жегата ме е напекла и забравям :)
Айкроу, овлажнителят ми е 33 вата макс мощност, ултразвуков за добив на студена пара. Тия джаджи са два типа - едното е малко с размерите на паница и се води ароматизатор-овлажнител /слабопроизводително и май под 4-5 вата/ а другото, дето го имам аз е с размерите на малка сплескана отстрани кофа и на макс. дава доста студена пара. Купих го след оглед на това което има втора ръка в продавалника /сега OLX/ за 20 лева от един плевенчанин. По принцип вървят 25-35 лв в добро състояние, а новите са над 50 лв. и понякога ги има в Техномаркет, Технополис и подобни магазини за домашни електроуреди.
Взех това нещо защото може да прави солена пара, а ако ползвам изпарена вода няма да има сол /пък тя излезе важна за доброто горене при горелка - не в ДВГ!/.
Стефанчо, тук-там проф. Андреев споменава че платината и тантала са най-добрите катализатори за автотермия, но тантала се изхабявал или нещо реагирал с времето и затова остава платината. Другите подобни като паладий, редкоземни и т.н. също стават но са по-слаби. Шунгит също, но е непрактичен за ползване. В оригиналните въздушни автотермични оптимизатори има магнити подредени по определен начин, с достатъчна сила на полето и разположени по определен начин /важен!/ спрямо тях стъклени гранули, покрити с платина. Въздухът минава през системата и трябва бързо да се усвои в ДВГ защото ефектът не е траен /става един вид рекомбинация в молекулите на въздуха и влагата в него/. Относно парата - просто когато има гореща пара нещата са вече стимулирани от топлината, която заедно с налягането в цилиндъра катализира допълнително процеса. Но при достатъчна сила на оптимизатора може и без пара, вода и т.н. - те са само един вид акумулатор на оргона във флуида и помагат за достигане на критичното ниво, за да почне разлагане без стандартен горивен процес /на тъмно - вижда се с ИКС-1/.
Поздрави и на Филип и Свилен! Тука сме с много инфо напред от другите, все ще го оползотворим някой ден :) :doubleup:

ПП
Джина със сигурност помага! По принцип малко алкохолец е винаги полезен - и то не само в ДВГ :beer: Катализира всякакви процеси :lol:
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от bob »

СУПЕР ICROW! :jdance: Радвам се за постигнатите резултати. Това се казва икономия и то с литри, в пъти намаление, а не в проценти. :) .
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от Philip »

Айкроу, Кадуцеус,

Малко помощ за устройствата на двама ви от знанията на Шаубергер :)

"Много важни са „катализаторите”. Те трябва да са такива, които отделят кислорода от водата. Това са калий, цинк и сода."

Просто поставете в съдовете си с вода нещо от изброеното :)
Наблюдавам - анализирам - променям.
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от smsi-h »

icrow,

Сори за тъпия въпрос! На бензин ли си или на пропан бутан? Питам, щото като си спомня какви гадни номера ми играеше едно време многото вода в бензина след зареждане... :doubledown:

И от мен ще знаете как се оправя това.Факта че сме в демокрация съвсем не значи, че тук таме бензинджиите не си позволяват да продават бензин, когато им е свършил в резервоара и поплавъка му е паднал до водното ниво, и съответно като заредиш, освен бензин, зареждаш и доста вода. Като се случи в резервоара ви да попадне вода вместо бензин, единственият начин да ликвидирате проблема не е да допълните още бензин. Отидете до най-близкия магазин и си купете литър два денатуриран спирт. Излейте го в резервоара, спирта влиза между водата и горенето в цилиндрите се подобрява.

Филипе, ами содата бикарбонат ли е?
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от icrow »

С газ съм. Газов инжекцион. Кадуцеус, очаквам с нетърпение резултатите от студената пара, за да знам дали и аз да търся такъв изпарител. Бях направил един опит с кварцов говорител и честотен генератор, но не стана. То си беше и слабичко де.

Стигнах до извода. че повече от 7000 8000 деветки вече ефекта се обръща. Това за големината на полето а вече силата може да е доста по голяма, но още не съм стигнал до максимума. В момента моя оргонизатор работи на 9./7800/ ОВ и 9./220000/ ОА

И аз се включвам към въпроса за содата. :lol:
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от smsi-h »

Филипе,

Ще ми се смееш, ама няма как. :angry: :doh: Не стига, че забравям ама съм си и мно-о-о-о-ого тъп! Готварската сода бива два вида. Коя точно имаш в предвид?
BUTTON_POST_REPLY