Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Споменато е във общата инструкция на К3, а има и отделна специална инструкция във пликчето със праймера - как се ползва, опасности и т.н. Направено е :) Отделно върви списък със колите и на кои как се слагат нещата. Той е при дистрибутора и на практика това в момента става в един голям сервиз на Пежо, като още два на други марки започват скоро. Има сериозен интерес :) Хубавото е че колите им там са сравнително нови и се поддържат редовно. Така поне отпадат проблеми с неработещи датчици и т.н. Всичко се прави във фирмени сервизи независимо от цената, абе имат пари хората :lol: И не са мордари, а работят като германци - точно.
Поздрави
flogger-23
МненияCOLON 7
Регистриран наCOLON Вто Мар 18, 2014 4:30 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от flogger-23 »

Здравей,
Тъкмо се наканих да си го поръчам от дядо Коледа и видях списъка с марките. Карам шевролет Лачети 1,4/16 с ГИ Ловато смарт и ТАП от Румен - значи ли че няма смисъл да се опитва?? Двигател Е-TEC II (F-14D) с две все още "пъргави" ламбди и работещ катализатор. От февруари до сега съм навъртял 20к предимно в София, при среден разход 9,4/100 газ и около 0,5/100 бензин, но бих инвестирал и при 10% икономия. Има ли вече дистрибутор за София??
Успех :cheers:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здрасти, авиоколега! :) с теб имаме друга приказка, развиват се нещата и ще го говорим на малко по-вътрешен професионален език, защото ще ти е интересно. Но това малко по-нататък че да излезе подобреният модел на ротора.
Слагахме К3 на едно газовоинжекционно Лачети и не стана, човекът ми го върна. Проблемът е, че при няколко модела Шевролета /Каптива и др/, бензини и дизели, нещата не ставаха явно поради вградено софтуерно ограничение на обедняването. При такива проблеми няма оправяне засега освен обикновена газова уредба която няма нищо електронно и се регулира ръчно. Газовия инжекцион си следи газовите времена по бензиновите и като няма промяна в бензиновите - няма и при газовите, а и се компенсира сама гадината като и промениш коефициентите :lol:
Така че няма как да го излъжем /поне засега/ и мисля че не си заслужава да опитваме. Но както решиш де.
Поздрави!

ПП
Има двама дистрибутори в Сф., но гледат да спазват списъка с марките, че да не ги бие някой клиент с кутиите по главата :lol:
flogger-23
МненияCOLON 7
Регистриран наCOLON Вто Мар 18, 2014 4:30 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от flogger-23 »

Благодаря за пълния и коректен отговор. Явно ще трябва да се примиря с разхода за сега. Ако имаш предложения за аеродинамични подобрения ще съм ти благодарен. До сега съм монтирал вортекс генератор на покрива и съм "изравнил" пода на багажника, но има още възможности за оптимизация.
ще се радвам, ако мога да бъда полезен с каквото и да е при твойте разработки и проекти.
Успех :hola:
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Съжалявам много - ако някой ден има как да си регулираш горивната смес всичко ще е ОК и със К3, както и с каквито и да са работещи подобни устройства. Сега просто няма да има реакция заради софтуера
Благодаря за предложението за помощ в аеродинамичната област, вероятно ще се възползвам като има какво да покажа като модел, за да се доусъвършенства и изчисли добре. Това засяга и темата за летящия автомобил ;)
Поздрави!
Аватар
gomi
МненияCOLON 131
Регистриран наCOLON Чет Май 09, 2013 9:19 pm
МестоположениеCOLON майна таун :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от gomi »

Все си мисля че, един ламбда симулатор ще оправи донякъде нещата с газовите инжекциони, сиреч да лъже бензиновия комп че
сместа си е добре а в газовия комп да се обедни колкото може ;)
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Въпрос на проба :) Който иска да го направи, аз засега нямам време и затова просто не слагам оптимизатори на колите които не реагират добре по софтуерни причини /от списъка/
Поздрави!
sheki
МненияCOLON 301
Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
МестоположениеCOLON Златоград
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от sheki »

При газови инжекциони не става със симулатор, трябва ти някакъв интегратор , сигнала на ламбдата да се преправи така че да имитира да речем 15% по богата смес...
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Шеки,
това което казваш /интегратора/дали ще е подходящо за тези марки, които не реагират на оптимизатори? И как ще се монтира на една стандартна кола, към кабела на ламбдата който отива към компа ли? Предполагам ще става за бензинови, не само за газови, щото нали всичко се базира на бензиновите времена...
Имам едно такова нещо /направено от колегата Искрен/, което май трябва да сложим на една WV кола и дай Боже да преборим тоя софтуер :)
Поздрави!
Аватар
gomi
МненияCOLON 131
Регистриран наCOLON Чет Май 09, 2013 9:19 pm
МестоположениеCOLON майна таун :)

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от gomi »

Ето една схема : http://www.opelclub-bg.net/forum/index. ... topic=6382 (малко по надолу в темата)

на газ работи емулатора, като подава сигнал за нормална или леко -богата смес, на бензин си работи сондата.
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
BUTTON_POST_REPLY