Здрасти, авиоколега!

с теб имаме друга приказка, развиват се нещата и ще го говорим на малко по-вътрешен професионален език, защото ще ти е интересно. Но това малко по-нататък че да излезе подобреният модел на ротора.
Слагахме К3 на едно газовоинжекционно Лачети и не стана, човекът ми го върна. Проблемът е, че при няколко модела Шевролета /Каптива и др/, бензини и дизели, нещата не ставаха явно поради вградено софтуерно ограничение на обедняването. При такива проблеми няма оправяне засега освен обикновена газова уредба която няма нищо електронно и се регулира ръчно. Газовия инжекцион си следи газовите времена по бензиновите и като няма промяна в бензиновите - няма и при газовите, а и се компенсира сама гадината като и промениш коефициентите

Така че няма как да го излъжем /поне засега/ и мисля че не си заслужава да опитваме. Но както решиш де.
Поздрави!
ПП
Има двама дистрибутори в Сф., но гледат да спазват списъка с марките, че да не ги бие някой клиент с кутиите по главата
