
Моля, измерете ми това ...........
Re: Моля, измерете ми това ...........
Моля да ми измерите това, което е на снимката.


Re: Моля, измерете ми това ...........
Здравейте колеги,
нещата /особено на Живко/ са малко манджа с грозде
, но все пак погледнах какъв заряд евентуално има по тия картинки. Отзад напред:
аполон
По тоя акумулатор на практика няма нищо като + заряд. Може би е зареждан с Бедини генератор или се зарежда в момента, но не се усеща да има силно оргонно + поле нито по + клемата и жиците, нито по корпуса. Нещо мнооого леко като следа, но изобщо не е достатъчно според мен, за да има някакъв забележим катализиращ изгарянето ефект върху двигател на кола /ако затам става въпрос/. Относно тоци и зареждане на акумулатор с електричество примерно чрез Бедини, не мога да коментирам защото не съм достатъчно компетентен. Това е.
живко83
Това което се усеща най-силно е + заряда на капака на колата. На акумулатора не мога да "пипна" + клемата или кабела защото не се вижда, само червената пластмаса отгоре но там няма добър контакт с клемата и не се усеща коректно. Ако имаш К3 на акумулатора от далечната страна цъкни пак да се вижда тази стена на акумулатора и кабела на + клемата /може да свалиш червената капачка на клемата за по-лесно/. Пусни и мотора да работи на празен ход за да е активна системата. На калника и бронята отпред не хващам много, я виж как си залепил К3-ките да не е увиснала средната линия по дължината на кутиите К3 във въздуха /тогава не работят добре/. Трябва плътен контакт по нея с повърхността, както е примерно на капака отвътре. Спиралите за мен не работят, там е ала-бала работата защото полето се редува + с - по намотките и накрая става едновременно тегли-бутай, т.е. нищо
Плюс това са слаби и нямат плътност на полето за да има някаква файда за мотора, както и други особености като непреминаване на полето под прав ъгъл на капака на филтъра и т.н. Абе, навита тел на търкалце
Поздрави!
ПП
Като за няколко часа сън тая нощ това мога да кажа, който мери по-коректно или поне е спал, също да опита
нещата /особено на Живко/ са малко манджа с грозде

аполон
По тоя акумулатор на практика няма нищо като + заряд. Може би е зареждан с Бедини генератор или се зарежда в момента, но не се усеща да има силно оргонно + поле нито по + клемата и жиците, нито по корпуса. Нещо мнооого леко като следа, но изобщо не е достатъчно според мен, за да има някакъв забележим катализиращ изгарянето ефект върху двигател на кола /ако затам става въпрос/. Относно тоци и зареждане на акумулатор с електричество примерно чрез Бедини, не мога да коментирам защото не съм достатъчно компетентен. Това е.
живко83
Това което се усеща най-силно е + заряда на капака на колата. На акумулатора не мога да "пипна" + клемата или кабела защото не се вижда, само червената пластмаса отгоре но там няма добър контакт с клемата и не се усеща коректно. Ако имаш К3 на акумулатора от далечната страна цъкни пак да се вижда тази стена на акумулатора и кабела на + клемата /може да свалиш червената капачка на клемата за по-лесно/. Пусни и мотора да работи на празен ход за да е активна системата. На калника и бронята отпред не хващам много, я виж как си залепил К3-ките да не е увиснала средната линия по дължината на кутиите К3 във въздуха /тогава не работят добре/. Трябва плътен контакт по нея с повърхността, както е примерно на капака отвътре. Спиралите за мен не работят, там е ала-бала работата защото полето се редува + с - по намотките и накрая става едновременно тегли-бутай, т.е. нищо



Поздрави!
ПП
Като за няколко часа сън тая нощ това мога да кажа, който мери по-коректно или поне е спал, също да опита

Re: Моля, измерете ми това ...........

Ето ги и снимките на работещ двигател.
К3 са оградени с оранжево кръгче и лежат на гладка повърхност.
Мерси!

- Прикачени файлове
-
- 0610201513853-1.jpg (389.5 KiB) Прегледано 7668 пъти
-
- rabote6 dvigatel, pone 15 minuti
- 0610201513851.jpg (321.23 KiB) Прегледано 7668 пъти
Re: Моля, измерете ми това ...........
На акумулатора всичко е ОК. На + клемата има заряд над 3 хил. деветки което е напълно достатъчно за да е оргонизиран силно мотора и да има силен ефект. Втората кутия не засичам да работи, нямам поглед към повърхността до нея където е залепена. Там има доста ъгли и чупки и вероятно полето не минава /1. разпространява се само по леко заоблена или плоска повърхност и 2. прониква през стена от другата страна и пак прави зона, както е например при капака на мотора/.
Гледам че колата е Хонда, а те имат софтуерен блокаж по принцип /освен ако е пр-во преди 99 г. когато не е бил въведен още/. За да не гадая сега по снимката и да сме сигурни, кажи гориво и година на пр-во за да видим какъв е коректния монтаж на конкретната кола.
Поздрави!
Гледам че колата е Хонда, а те имат софтуерен блокаж по принцип /освен ако е пр-во преди 99 г. когато не е бил въведен още/. За да не гадая сега по снимката и да сме сигурни, кажи гориво и година на пр-во за да видим какъв е коректния монтаж на конкретната кола.
Поздрави!
Re: Моля, измерете ми това ...........
Здравей, Асене!
Мерси за меренето!
Хонда Джаз, 2003 г, бензин, 8 свещи, 8 бобини, времето между искрите се променя според оборотите доколкото прочетох в интернет.
К3 на акумулатора беше залепен само с тиксо отгоре, но стана доста здраво.
Поздрави!

Мерси за меренето!
Хонда Джаз, 2003 г, бензин, 8 свещи, 8 бобини, времето между искрите се променя според оборотите доколкото прочетох в интернет.
К3 на акумулатора беше залепен само с тиксо отгоре, но стана доста здраво.
Поздрави!

Re: Моля, измерете ми това ...........

Монтирах К3 на акумулатора 2 бр. и на маркуча с горивото също 2 бр.
Снимките са на работещ двигател.
Колата пали една идея по-бавно.
Бензина е А-98 около 9 л и микс с остатъци от 95 и 98.

110-115 км извънградско /включително около 15 градско/, разход според компютъра е 5,0 л.
Без К3 5,2-5,5.
Моля за измерване!
- Прикачени файлове
-
- след 35 км от монтажа, работещ двигател
- 2310201513943.jpg (155.6 KiB) Прегледано 7557 пъти
-
- дано да съм уцелил правилната тръба :), след 35 км, работещ двигател
- 2310201513944.jpg (166.36 KiB) Прегледано 7557 пъти
-
- след 35 км, работещ двигател
- 2310201513946.jpg (105.44 KiB) Прегледано 7557 пъти
-
- след 35 км, работещ двигател
- 2310201513947.jpg (146.08 KiB) Прегледано 7557 пъти
-
- с толкова карах или малко повече
- 2310201513950.jpg (114.84 KiB) Прегледано 7557 пъти
-
- след 115 км, работещ двигател
- 2310201513953.jpg (208.98 KiB) Прегледано 7557 пъти
Re: Моля, измерете ми това ...........
Здрасти Живко,
утре ще меря снимките, защото сега се прибирам от дълъг път и съм доста уморен. На прима виста ще ти кажа, че двете К3 на горивопровода на практика не работят, защото маркуча и при двете кутии не е по средната централна линия, а е изместен встрани или дори нагоре. Този монтаж не е коректен - затова просто влез под колата на канал и ги залепи на вертикалната стена в долната част на резервоара. Първо почисти и обезмасли със спирт местата /които трябва да са плоски за да легнат кутиите по цялата си повърхност/ и после като изсъхне, ако ти е пластмасов резервоара, грундирай с праймер "Пластофикс" /вземи от някой автобояджия за две пръсвания, няма смисъл да купуваш цял спрей за 6-7 лв/. В момента слагам такъв малък спрей в комплектите, но не помня на теб дали съм ти пращал - може би не защото беше отдавна, или защото тогава имаше Лада с газ а там не трябва грундиране защото е метална бутилка. При метален резервоар естествено не е нужно грундиране, само почисти и залепвай с натиск 5-6 кг за няколко секунди.
Монтирай правилно двете горивни К3 за да обработват бензина и ще имаш разход още поне с половин литър надолу, както и повече мощност. Ако има нещо неясно, цъкни резервоара да видим къде е най-удобно да се сложат /виж такъв монтаж в сайта ми тук/
http://optimizatori.com/images/Image1009.jpg
Поздрави!
утре ще меря снимките, защото сега се прибирам от дълъг път и съм доста уморен. На прима виста ще ти кажа, че двете К3 на горивопровода на практика не работят, защото маркуча и при двете кутии не е по средната централна линия, а е изместен встрани или дори нагоре. Този монтаж не е коректен - затова просто влез под колата на канал и ги залепи на вертикалната стена в долната част на резервоара. Първо почисти и обезмасли със спирт местата /които трябва да са плоски за да легнат кутиите по цялата си повърхност/ и после като изсъхне, ако ти е пластмасов резервоара, грундирай с праймер "Пластофикс" /вземи от някой автобояджия за две пръсвания, няма смисъл да купуваш цял спрей за 6-7 лв/. В момента слагам такъв малък спрей в комплектите, но не помня на теб дали съм ти пращал - може би не защото беше отдавна, или защото тогава имаше Лада с газ а там не трябва грундиране защото е метална бутилка. При метален резервоар естествено не е нужно грундиране, само почисти и залепвай с натиск 5-6 кг за няколко секунди.
Монтирай правилно двете горивни К3 за да обработват бензина и ще имаш разход още поне с половин литър надолу, както и повече мощност. Ако има нещо неясно, цъкни резервоара да видим къде е най-удобно да се сложат /виж такъв монтаж в сайта ми тук/
http://optimizatori.com/images/Image1009.jpg
Поздрави!
Re: Моля, измерете ми това ...........
Здравей, Асене!
Маркуча и тръбичката за гориво са разположени в центъра на К3, както неведнъж си писал.
Ползвах прозрачният маркуч от комплекта, за фиксиране.
Зная, че не се вижда добре на снимките, но това беше целта...
Резервоара мисля, че е пластмасов, ще проверя.
Грунд за пластмаса нямам, обяснил си защо
Прилагам и снимка на резервоара, дано да е достатъчна.
Поздрави!
Маркуча и тръбичката за гориво са разположени в центъра на К3, както неведнъж си писал.

Ползвах прозрачният маркуч от комплекта, за фиксиране.
Зная, че не се вижда добре на снимките, но това беше целта...

Резервоара мисля, че е пластмасов, ще проверя.
Грунд за пластмаса нямам, обяснил си защо

Прилагам и снимка на резервоара, дано да е достатъчна.
Поздрави!
- Прикачени файлове
-
- 2303201513284-1.jpg (308.04 KiB) Прегледано 7531 пъти
Re: Моля, измерете ми това ...........
Резервоара е от черна пластмаса. 

Re: Моля, измерете ми това ...........
Здрасти Живко,
преди малко разгледах снимките на колата ти и ще приложа няколко обработени, за да обясня какво имам предвид.
Първо по двете мои снимки на кутия К3. На снимката с жълтите стрелки се опитвам да покажа, че кутията създава силно оргонно енергийно поле не само по активната и повърхност, а и встрани от нея, в радиус от 1-1,2 м. Важно е да се разбере, че при монтажа работи цялата площ около кутията, а не само активната и повърхност. Т.е., при монтаж на горивопровода /дори и да е направен добре/ имаме само частичен ефект. Основните моменти:
1. При монтаж на резервоара както вече казах, работи цялата повърхност около кутията и полето прониква през нея в резервоара /разбира се ако е заоблен и няма много прави ръбове/. Полето е проникващо и влиза през стената на резервоара вътре при горивото, като го променя и то изгаря по-пълно от необработеното. За наново напълнен, изцяло празен резервоар от примерно 50 литра трябват около 20 минути за достатъчна промяна. Ако има в него примерно 10 л и сипеш 20 л нови, за 5-6 минути нещата са ОК, защото се смесват заредено и незаредено гориво и по-бързо се насища новото.
2. При монтаж на горивопровода /в извънредни случаи, когато има ламарина отдолу при джипове например и няма достъп до резервоара/ трябва много точно да се върже кутията на пластмасовия или гумен горивопровод, отиващ към мотора. На стоманен не работи, при кривина не работи добре, при липса на плътен контакт не работи! Тези подробности са от голямо значение!!! Тогава имаш малка област на проникване на полето в горивото, в рамките на този участък от маркуча който е с дължина 6 см пряко допрян до кутията и още по метър от двете страни. Количеството гориво в досег с полето е минимално и минава постоянно оттам, т.е. няма достатъчно престояване за максимално насищане. Е, като мине по цикъла резервоар-ДВГ през правия и обратен маркуч десетина пъти, все пак се получава ефект.
3. При неправилен монтаж на горивопровода, когато нямаме плътен допир на маркуча по цялата надлъжна средна част на кутията К3, няма никакъв ефект. Прилагам снимка и на кутията К3 отдолу, на която с жълт правоъгълник се вижда активната зона на кутията в средата и, която задължително трябва да е опряна плътно в резервоара или горивопровода. ИЗЦЯЛО. Ако е частично /както при тебе/, кутията не работи.
4. Прилагам твоите снимки със показана централна ос на маркучите с червено, която явно се отклонява от активната зона на кутиите /показана с жълти правоъгълници/. Т.е. имаш непълен допир и съответно силно намален или никакъв ефект от обработката на горивото.
5. Кутиите К3 на акумулатора са добре и работят, отчитам силно поле на плюс клемата и оттам ти е полезния ефект в момента. Двигателят е недостатъчно зареден защото само това не стига и горивото разсейва ефекта. Всички въглеводороди са като гъба спрямо оргона и го поглъщат активно - затова трябва да има мощно насищане на горивото и съответно остава енергия и за подобреното изгаряне в цилиндрите. Това всъщност е полева катализа
6. На снимката в началото най-отгоре съм показал /доколкото мога да видя и преценя така - най-добре е ти да си видиш на място/ според мен подходящи места за монтаж на двете К3 на резервоара. В тия дупки ако има плоска повърхност, лепи ги на вертикалните стени и ще са защитени достатъчно от сняг или кал. Но ако е криво там, виж отстрани по-подходящо място.
Дано съм бил ясен и доста дългият ми пост да е полезен на всички, които ползват моята технология и оптимизатора ми К3. Ще дам линк оттук в другата основна за него тема, за да не се повтарям там.
Поздрави!
преди малко разгледах снимките на колата ти и ще приложа няколко обработени, за да обясня какво имам предвид.
Първо по двете мои снимки на кутия К3. На снимката с жълтите стрелки се опитвам да покажа, че кутията създава силно оргонно енергийно поле не само по активната и повърхност, а и встрани от нея, в радиус от 1-1,2 м. Важно е да се разбере, че при монтажа работи цялата площ около кутията, а не само активната и повърхност. Т.е., при монтаж на горивопровода /дори и да е направен добре/ имаме само частичен ефект. Основните моменти:
1. При монтаж на резервоара както вече казах, работи цялата повърхност около кутията и полето прониква през нея в резервоара /разбира се ако е заоблен и няма много прави ръбове/. Полето е проникващо и влиза през стената на резервоара вътре при горивото, като го променя и то изгаря по-пълно от необработеното. За наново напълнен, изцяло празен резервоар от примерно 50 литра трябват около 20 минути за достатъчна промяна. Ако има в него примерно 10 л и сипеш 20 л нови, за 5-6 минути нещата са ОК, защото се смесват заредено и незаредено гориво и по-бързо се насища новото.
2. При монтаж на горивопровода /в извънредни случаи, когато има ламарина отдолу при джипове например и няма достъп до резервоара/ трябва много точно да се върже кутията на пластмасовия или гумен горивопровод, отиващ към мотора. На стоманен не работи, при кривина не работи добре, при липса на плътен контакт не работи! Тези подробности са от голямо значение!!! Тогава имаш малка област на проникване на полето в горивото, в рамките на този участък от маркуча който е с дължина 6 см пряко допрян до кутията и още по метър от двете страни. Количеството гориво в досег с полето е минимално и минава постоянно оттам, т.е. няма достатъчно престояване за максимално насищане. Е, като мине по цикъла резервоар-ДВГ през правия и обратен маркуч десетина пъти, все пак се получава ефект.
3. При неправилен монтаж на горивопровода, когато нямаме плътен допир на маркуча по цялата надлъжна средна част на кутията К3, няма никакъв ефект. Прилагам снимка и на кутията К3 отдолу, на която с жълт правоъгълник се вижда активната зона на кутията в средата и, която задължително трябва да е опряна плътно в резервоара или горивопровода. ИЗЦЯЛО. Ако е частично /както при тебе/, кутията не работи.
4. Прилагам твоите снимки със показана централна ос на маркучите с червено, която явно се отклонява от активната зона на кутиите /показана с жълти правоъгълници/. Т.е. имаш непълен допир и съответно силно намален или никакъв ефект от обработката на горивото.
5. Кутиите К3 на акумулатора са добре и работят, отчитам силно поле на плюс клемата и оттам ти е полезния ефект в момента. Двигателят е недостатъчно зареден защото само това не стига и горивото разсейва ефекта. Всички въглеводороди са като гъба спрямо оргона и го поглъщат активно - затова трябва да има мощно насищане на горивото и съответно остава енергия и за подобреното изгаряне в цилиндрите. Това всъщност е полева катализа

6. На снимката в началото най-отгоре съм показал /доколкото мога да видя и преценя така - най-добре е ти да си видиш на място/ според мен подходящи места за монтаж на двете К3 на резервоара. В тия дупки ако има плоска повърхност, лепи ги на вертикалните стени и ще са защитени достатъчно от сняг или кал. Но ако е криво там, виж отстрани по-подходящо място.
Дано съм бил ясен и доста дългият ми пост да е полезен на всички, които ползват моята технология и оптимизатора ми К3. Ще дам линк оттук в другата основна за него тема, за да не се повтарям там.
Поздрави!
- Прикачени файлове
-
- 2303201513284-1.jpg (307.75 KiB) Прегледано 7521 пъти
-
- Image1587.jpg (312.88 KiB) Прегледано 7521 пъти
-
- Image1588.jpg (319.51 KiB) Прегледано 7521 пъти
-
- 2310201513946.jpg (112.81 KiB) Прегледано 7521 пъти
-
- 2310201513944.jpg (166.93 KiB) Прегледано 7521 пъти