Страница 37 от 87

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Вто Мар 31, 2015 6:59 pm
от Iliya
Откривам списък на желаещите да се включат в идеята на Гого:
1. Моя милост.

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Вто Мар 31, 2015 7:11 pm
от caduceus
Бройте и мен за вариант с една бобина, с възможност за добавяне до пет. Искам да експериментирам с различни видове шнурове за да видя как се променя добива и има ли смисъл от такива доработки
Поздрави!

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Вто Мар 31, 2015 8:17 pm
от Slav
Бройте ме и мен! :sun:
И аз искам да има възможност за добавяне на бобини :)


:hola: :beer:

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Сря Апр 01, 2015 10:36 pm
от sheki
и аз съм на опашката :)

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Апр 02, 2015 1:03 pm
от tumbi
Бройте и мен за вариант с една бобина с възможност за добавяне. :)

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Апр 02, 2015 6:02 pm
от zhivko83
Здравей, Gogo1! :hola:
Смятал ли си каква инвестиция приблизително е необходима, за да се захранва едно домакинство с енергия получена от Двигателя на Бедини?
Колко е минималния брой на бубините и акумулаторите, какъв инвертор, всичко да е автоматизирано и т.н.?
Става ли да се захранва климатик или котел на електричество, това е най-големия разход за едно домакинство.
Мерси предварително!

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Апр 09, 2015 8:44 pm
от Slav
Искам да изразя възхищението си от Гого :)
Този човек за мен е гений. Искам да кажа за скептиците (понеже такива винаги се намират и то в огромни количества) - генератора работи! И не само че работи, но и върши работа :cheers: :doubleup:

Аз лично си тръгнах с два работещи акумулатора, а ако не бях толкова разсеян щях да си имам и нова батерия на винтоверта...ама кой да мисли вместо мен :wub:


Ще оставя другият с нов акумулатор да си признае сам :)
Хем ще каже дали става само с радиантно електричество при дизелите :jdance:

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Съб Апр 11, 2015 10:49 am
от caduceus
Гого и колеги,
вчера бях в Сф за малко и се видяхме със Слав, та мерих и на заредените с радиант /от Бедини машината на Гого/ акумулатори какво има като заряд. Имаше навсякъде с изключение на минус клемата, а на плюс клемата беше най-силно. Не съм отчитал точно защото бързахме и въпросът беше принципно да разберем има ли или не. Е, има :)
Поздрави!

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Съб Апр 11, 2015 3:00 pm
от apolon
Това е линк, към трите книги на Бедини, със всички снимки и схеми на английски език - http://www.2shared.com/file/Gpv-kzYr/SG ... hand_.html

Re: Двигател на Бедини

Публикувано наCOLON Чет Апр 16, 2015 10:33 pm
от Спиридон
Slav написаCOLONЩе оставя другият с нов акумулатор да си признае сам :)
Хем ще каже дали става само с радиантно електричество при дизелите :jdance:
Признавам си. :)
Моят акумулатор се оказа неспасяем (все пак работи 5.5 години, три пъти преди това е свалян до състояние да не може дори да помръдне стартера от упорити опити за палене и преди свалянето от колата не успя да светне дори лампичките на таблото), но благодарение на Гого :worship: :worship: :worship: се оказах с акумулатор, зареден с радиантна енергия, който НЕ е разреждан, за да бъде зареден отново със стандартно зарядно.
Колата, комън рейл дизел, запали без проблем и всички ел. уреди работят нормално. Е, малко по-трудно от обичайното завъртя, но последно е палена през първите дни на февруари, та е нормално.
Направих няколко кръгчета около квартала. Колата работи добре и много тихо, въпреки че са махнати двата К3 на въздушния филтър (тези на резервоара си стоят). И преди ги бях махнал за експеримент и на колата тогава й се влоши динамиката и заработи по-шумно, отколкото с тях.
При второто палене също завъртя малко по-трудно от нормалното, но при третото палене вече си беше както трябва.
Ето и измерванията на волтажа на акумулатора (с мултицет тип китайски анонимник :lol:):
- преди поставяне - 12.65 В
- след поставяне - 12.5 В (алармата се задейства)
- при контакт (нагревни свещи) - 11.4 В
- при първото въртене - 8.5 В
- на работещ двигател - 14.25 В

Ще гледам да я карам следващите дни и ще следя дали нещо се променя.

Гого, още веднъж - благодаря ти. :hola:

П.С. Книгите от линка на аполон са по-ново издание и нещата (поне в началото на първата част) са много ясно и подробно обяснени, дори за лаик като мен.