Транзисторите са https://vikiwat.com/tranzistor-bipolyar ... w-npn.html
Диодите 1N4007
Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
-
- МненияCOLON 48
- Регистриран наCOLON Сря Апр 01, 2015 6:37 pm
- МестоположениеCOLON София
- CONTACTCOLON
Re: Двигател на Бедини
Здравейте,galaxy написаCOLON Освен това не виждам колегата Мадсат който е с оригинален генератор тип Гого да е постигнал нещо. А може би от цру са го отвлекли.
за мое съжаление нито ЦРУ, нито извънземните ме искат

Посъбрах стари акумулатори и продължавам екеспериментите.
Имам два акумулатора 12 в /110 Ah и 12 в / 92Ah.
Единия, напрежение на "празен" ход 11.70 в, първия път "запали" колата, при последващото завъртане на ключа само тракаше стартера.
Втория въобще не искаше даже да "трака" стартера и показваше 10.5 в.
Зареждах ги паралелно в продължение на 24 часа.
След заряда "палеха" колата многократно, но нямам обективен критерий за това какъв капацитет имат.
Ако не знаеш не опитвай, но ако не опиташ няма да знаеш.
Re: Двигател на Бедини
Много тънки ми се виждат кабелите към акумляторите.
«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Re: Двигател на Бедини
Мадсат благодаря за инфото
Re: Двигател на Бедини
Колеги след всичкото писане и опити би трябвало да сте наясно,че ако искате да има нужния ефект просто направете генератора както съм описал и ще се получи.
С една бобина работи но няма нищо общо с генератор с пет или повече бобини.
Относно кабелите които свързват зареждащата се батерия трябва да са дебели
за да няма загуби.
С една бобина работи но няма нищо общо с генератор с пет или повече бобини.
Относно кабелите които свързват зареждащата се батерия трябва да са дебели
за да няма загуби.
-
- МненияCOLON 48
- Регистриран наCOLON Сря Апр 01, 2015 6:37 pm
- МестоположениеCOLON София
- CONTACTCOLON
Re: Двигател на Бедини
Относно кабелите:
Напрежението и тока с които се зареждат акумулаторите са съответно:
12в - 14 в / 3 А
Така, че за какви кабели става дума?
Според мен "тайната" на генератора Бедини-ГОГО1 не е в силата на тока, а във високоволтовите импулси.
На единия акумулатор има "око", което показва степента на заряд.
Според него акумулатора е за смяна, но той "пали" колата.
Междупрочем Гого спомена за същото явление, измерено в сервиз.
Напрежението и тока с които се зареждат акумулаторите са съответно:
12в - 14 в / 3 А
Така, че за какви кабели става дума?
Според мен "тайната" на генератора Бедини-ГОГО1 не е в силата на тока, а във високоволтовите импулси.
На единия акумулатор има "око", което показва степента на заряд.
Според него акумулатора е за смяна, но той "пали" колата.
Междупрочем Гого спомена за същото явление, измерено в сервиз.
Ако не знаеш не опитвай, но ако не опиташ няма да знаеш.
Re: Двигател на Бедини
Точно де,madsatbg написаCOLON
Според мен "тайната" на генератора Бедини-ГОГО1 не е в силата на тока, а във високоволтовите импулси.
На единия акумулатор има "око", което показва степента на заряд.
Според него акумулатора е за смяна, но той "пали" колата.
Междупрочем Гого спомена за същото явление, измерено в сервиз.

Колкото са по високоволтови и остри - толкова по голям ефек тима - привлича се повече енергия от етера, всички тези устройства на
това разчитат, с по-дебели кабели е по-добре - пробвано е вече .......

«Щастие за всички даром и нека никой да не бъде пренебрегнат!»
Re: Двигател на Бедини
Здравейте.
madsatbg електролита си е електролит, като гледам не обслужваем акумулатор. Напъни от няколко страни окото с тънка отверка, вади се като тапа
и съм сигурен че ще видиш че нивото му е по ниско от не обходимото за да вдигне топчето, и да отрази съответният цвят от светлината.
Ако допълваш само дестилирана вода.
Поздрави.
madsatbg електролита си е електролит, като гледам не обслужваем акумулатор. Напъни от няколко страни окото с тънка отверка, вади се като тапа
и съм сигурен че ще видиш че нивото му е по ниско от не обходимото за да вдигне топчето, и да отрази съответният цвят от светлината.
Ако допълваш само дестилирана вода.
Поздрави.
Re: Двигател на Бедини
Кабелите към батерията която се зарежда трябва да са дебели не защото
трябва да осигурят голям ток а за да не затихват импулсите.
Индикацията за заредена батерия на повечето заредени от мен
след това свети като светодиод.
трябва да осигурят голям ток а за да не затихват импулсите.
Индикацията за заредена батерия на повечето заредени от мен
след това свети като светодиод.
-
- МненияCOLON 48
- Регистриран наCOLON Сря Апр 01, 2015 6:37 pm
- МестоположениеCOLON София
- CONTACTCOLON
Re: Двигател на Бедини
Здравейте господа "офицери",
днес бях на гости на Гого.
Заредихме акумулатора на колата ми по метода на Гого.
Разреждане, зареждане около пет пъти.
При всяко последващо разреждане акумулатора "спираше" все на по високо напрежение.
И се зареждаше за все по-късо време.
Първият път спря на 12,02 волта
следващо разреждане на 12,2 волта
и така докато спря на 12,4 волта.
Разреждането ставаше с реотан, със 7 ампеара.
София-Пловдив даде разход 5,5 / 100
Пловдив-София даде 5,0 / 100
Колa: Toyota passeo, 1,4- бензин.
С други думи 10 % икономия.
Прекалено близо до границите на грешката за генерални изводи.
Но истината е че все повече и повече държеше заряд.
поздрави
днес бях на гости на Гого.
Заредихме акумулатора на колата ми по метода на Гого.
Разреждане, зареждане около пет пъти.
При всяко последващо разреждане акумулатора "спираше" все на по високо напрежение.
И се зареждаше за все по-късо време.
Първият път спря на 12,02 волта
следващо разреждане на 12,2 волта
и така докато спря на 12,4 волта.
Разреждането ставаше с реотан, със 7 ампеара.
София-Пловдив даде разход 5,5 / 100
Пловдив-София даде 5,0 / 100
Колa: Toyota passeo, 1,4- бензин.
С други думи 10 % икономия.
Прекалено близо до границите на грешката за генерални изводи.
Но истината е че все повече и повече държеше заряд.
поздрави
Ако не знаеш не опитвай, но ако не опиташ няма да знаеш.