Здрасти Мадсатбг,
работата не опира до скептицизъм, а до блокиращ обедняването софтуер в компа и наличие на коректна обратна връзка.
Кажи каква е колата - марка, модел, година на пр-во. Имам съставен списък с около 40% от марките които са с блокиращ софтуер /при преминаване на 10% обедняване на сместа през системата ламбда-комп/, на които не слагам оптимизатори защото не могат да се самонастройват по тази причина. Ламбдата е с рейндж примерно 20 % но софтуерът спира нещата до 10% и после отива директно към зададени параметри по горивната карта. Това е един вид авариен режим, но не се вижда никъде - нито лампи светят, нито нищо. Каквото и да му сложиш, все тая - компа си пуска каквото му е заложено като гориво

Айде накратко, може би ще е от полза на всички колеги:
Основните марки с блокаж на обедняването са:
американските /Форд, Шевролет и т.н./, някои британски /Ягуар/, от японските някои модели на Мазда и Мицубиши /Лансер, Спейсвагон/ и всички Хонди, от европейските VW и дъщерните Шкода и Сеат, както и някои модели на Опел, последните трицилиндрови модели на Рено + дъщерната Дачия, някои от последните Ситроени и Пежа /Берлинго. С4 Гранд Пикасо/.
Останалите реагират добре - Мерцедес /с изкл. на газови инж., скопени уредби слагани в Б-я/, БМВ, Ауди /независимо че са във концерна VAG/, повечето Опели, корейските - Хюндай, Киа, от японците Субару, Тойота, някои модели на Мазда и Мицубиши, повечето френски - Рена, Ситроени и Пежа, Италианките - Фиат, Алфа /на Ферари и Ламборджини още не съм слагал оптимизатори

/.
Затова най-обичам обикновени газови уредби защото там софтуери няма и всичко се регулира ръчно. Същото се отнася и за коли на бензин или дизел, така както са си излезли от производителя, или поне бензини без слагана от български газаджии инж. газова уредба /режат половината функции на електрониката и не слагат ТАП както в Италия/.
Ефектът от използването на оптимизатори от всички типове - проточните К1 и К2, както и зоновия К3 е основан на оргонно-полевото катализиране на изгарянето. Дали ще е с обработка на акумулатора или с оптимизатори - няма значение.
Когато казах на Гого1, че нещата не са толкова прости, се базирах на значителния си вече опит в областта

Но май е трудно човек да повярва, докато не види сам... Плюс това не е по-лесно да си зареждаш акумулатора с оргонен ток и като го смениш, пак да тичаш да ти го заредят, а като смениш колата, да си го преместваш на новата и т.н. Това е леко безумно - затова има К3, който е със същоя ефект, местиш го сам много по-лесно ако смениш колата или акумулатора и може да си работи и сто години без да пипаш нищо

Измислянето на топлата вода е губене на ценно време и е нормално кой от каквото разбира, с това да се занимава.
Извинявам се за отвличането от темата, но ми бе зададен пряк въпрос и нямам навик да отговарям с недомлъвки и набързо. Дано колегата да е доволен от отговора - а ако има още нещо, пиши в някоя тема за ДВГ и ще го обсъдим
Поздрави!