Но тези които искат да имат независимо захранване с
такъв генератор ще им е необходим защото няма устройство
което да зарежда толкова бързо и ефективно...
И да повишава капацитета на батериите...
Четете какво съм писал и просто го направете...
Скоро ще ви публикувам и по съкратено описание
за изработка..Ще има и клипове...
Всичко съм ви описал.Нищо не съм скрил...
Действайте...
Успех!....
Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
Re: Двигател на Бедини
Чaкaй и aз дa поспaмя. Дaчиятa спокойно си свaля рaзходa a е дизел без лaмбдa и нищо не и съм пипaл. Верно литър двa нa сто софийско aмa зa дизел без външнa нaмесa е добре. 
.......
Последното изречение от поста го изтрих по молба на колегата, а и беше малко неуместно.
А.

.......
Последното изречение от поста го изтрих по молба на колегата, а и беше малко неуместно.
А.
Re: Двигател на Бедини
При дизели без ламбда и аз имам ефект около 15-16%, при монтаж на два К3 на елемента на въздушния филтър и два на резервоара. Повече засега не сме постигали при такива двигатели - но предстои да се тества новата бобина, та ще видим.
Там акумулаторите не играят - така че зареждане с Бедини няма да има ефект, но с други оргонизатори да.
Каналът по който оргона влиза в двигателя чрез акумулатор, зареден с Бедини генератора е само един - свещите, но при другите методи може да се работи и през горивото и въздуха, а както се видя напоследък - и през корпуса на колата чрез енергизатори.
Поздрави!
Там акумулаторите не играят - така че зареждане с Бедини няма да има ефект, но с други оргонизатори да.
Каналът по който оргона влиза в двигателя чрез акумулатор, зареден с Бедини генератора е само един - свещите, но при другите методи може да се работи и през горивото и въздуха, а както се видя напоследък - и през корпуса на колата чрез енергизатори.
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Е да иначе няма да се сетят 

Re: Двигател на Бедини
Сещам се за всичко.
Дано се сетят и други....
Но. Да приключим с това и просто да работим...
Дано се сетят и други....
Но. Да приключим с това и просто да работим...
Re: Двигател на Бедини
Не ти те с акумулаторите.
Както и да е.

Re: Двигател на Бедини
Колеги!
Май доста се отклонихме от темата.
Този генератор трябва да направи енергонезависима къща а не
да прави икономия на гориво на колите...
Това,че го прави е страничен ефект но не е за пренебрегване.
Генератора прави и още много неща ,но за тях ще е необходима
отделна тема и тя ще е за влиянието му върху организма...
Няма хармонизатор който да направи такава икономия но с това се
отдалечаваме от целта която искаме да постигнем.Въпреки,че това което
прави генератора с батериите и въздействието върху двигателите е невероятно...
Просто не е за вярване.И аз трудно бих повярвал на това ако не го бях установил
лично...
Май ще трябва да се направи и нова тема за ефекта на заредения
с генератора акумулатор върху автомобилите за да не се бъркат
някои от колегите...
Ако администратора сметне за нужно няма проблем да премести в
нова тема това,което се отнася за автомобилите...
Хармонизаторите вършат работа но и заредения с генератора акумулатор също...
Аз вече се пробвах да уловя и насоча енергията излъчвана от генератора.
Това е много енергия и насочена правилно ще е невероятно.
Точно тук ще свършат работа хармонизаторите направени специално за целта и
ефекта ще е невероятен.
Сигурен съм,че скоро ще се комбинират нещата и ще се получи нещо хубаво и
полезно за всички ни.
Няма смисъл да се дрънкаме....Просто трябва да работим съвместно за да се
получат още по добри резултати...
Поздрави!
Май доста се отклонихме от темата.
Този генератор трябва да направи енергонезависима къща а не
да прави икономия на гориво на колите...
Това,че го прави е страничен ефект но не е за пренебрегване.
Генератора прави и още много неща ,но за тях ще е необходима
отделна тема и тя ще е за влиянието му върху организма...
Няма хармонизатор който да направи такава икономия но с това се
отдалечаваме от целта която искаме да постигнем.Въпреки,че това което
прави генератора с батериите и въздействието върху двигателите е невероятно...
Просто не е за вярване.И аз трудно бих повярвал на това ако не го бях установил
лично...
Май ще трябва да се направи и нова тема за ефекта на заредения
с генератора акумулатор върху автомобилите за да не се бъркат
някои от колегите...
Ако администратора сметне за нужно няма проблем да премести в
нова тема това,което се отнася за автомобилите...
Хармонизаторите вършат работа но и заредения с генератора акумулатор също...
Аз вече се пробвах да уловя и насоча енергията излъчвана от генератора.
Това е много енергия и насочена правилно ще е невероятно.
Точно тук ще свършат работа хармонизаторите направени специално за целта и
ефекта ще е невероятен.
Сигурен съм,че скоро ще се комбинират нещата и ще се получи нещо хубаво и
полезно за всички ни.
Няма смисъл да се дрънкаме....Просто трябва да работим съвместно за да се
получат още по добри резултати...
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Здравейте колеги!
От няколко дена карам с възтановен акумулатор ( с генератора на Гого).
Колата ми е Мазда 626 2000г- бензин
Това което мога да кажа към момета е:
Колата наистина е малко по тиха , но тя по принцип си беше тиха, и това което се забелязва е на ражими до 3000 оборота.
Не бих казал ,че има някаква разлика в динамиката.
Наблюдавам и разхода на гориво, но базата ми данни е още малка, като навъртя 400, 500 км. ще докладвам резултатите.
ПС: по въпроса за възтановяването на акумулатора, генератота в тази насока е перфектен.
Сега остава да се направи и самозахранваща се система...
От няколко дена карам с възтановен акумулатор ( с генератора на Гого).
Колата ми е Мазда 626 2000г- бензин
Това което мога да кажа към момета е:
Колата наистина е малко по тиха , но тя по принцип си беше тиха, и това което се забелязва е на ражими до 3000 оборота.
Не бих казал ,че има някаква разлика в динамиката.
Наблюдавам и разхода на гориво, но базата ми данни е още малка, като навъртя 400, 500 км. ще докладвам резултатите.
ПС: по въпроса за възтановяването на акумулатора, генератота в тази насока е перфектен.
Сега остава да се направи и самозахранваща се система...
Re: Двигател на Бедини
Здравейте!
Тия дни си правих опити и мисля да приключа с тях проекта си Бедини, поне за сега. За съжаление не успях да измеря по голямо КПД от 0,5% на моя генератор.
Обяснявам начина на засичане, защото е възможно и да се бъркам нещо:
акумулатор - чисто нов 62Ач(ако държите мога да го снимам, иначе пише че е германски)
Товара е 60 ватова крушка от фар на колата ми(на дълги че късите изгоряха)
Зарядния ток е 26В, 3,25А= 84,5Вата, за по лесно го смятам с 90 вата, защото уредите ми за измерване са на изхода на захранването и не отчитам загубите в него.
Първи ден: разряд 4 часа, заряд 6 часа което дава изкарани 240 вата и вкарани 540 вата. Напрежението преди след натоварване спря на 12.5 и падна до 12.1 за 4те часа. Зареждането е до 15 волта
Втори ден: разряд 4 часа, заряд 6 часа което дава изкарани 240 вата и вкарани 540 вата. Напрежението преди след натоварване спря на 12.6 и падна до 12.2 за 4те часа. Зареждането е до 15 волта
Трети ден: Като втория
Четвърти ден: разряд 3 часа, заряд 5 часа.
на петия ден го разредих до 11.7В за 7.5 часа и го дадох на Жоро да се пробва. При него какво е ставало не знам. В понеделник като го взех го подложих пак на кратки цикли заряд/разряд. Ефекта от на Жоро генератора е че в момента като го заредя напрежението спира на 12.9 волта с 60те вата.
Според мене генератора възстановява акумулаторите добре, особено ако е по мощен(като на Жоро). Но при мене КПД-то му куца. Моя е все още с 3 бобини и е възможно при повече бобини да се вдига скапаното КПД.
Пожелавам успех на всички които са започнали да се борят с генератора на Бедини.
Тия дни си правих опити и мисля да приключа с тях проекта си Бедини, поне за сега. За съжаление не успях да измеря по голямо КПД от 0,5% на моя генератор.
Обяснявам начина на засичане, защото е възможно и да се бъркам нещо:
акумулатор - чисто нов 62Ач(ако държите мога да го снимам, иначе пише че е германски)
Товара е 60 ватова крушка от фар на колата ми(на дълги че късите изгоряха)
Зарядния ток е 26В, 3,25А= 84,5Вата, за по лесно го смятам с 90 вата, защото уредите ми за измерване са на изхода на захранването и не отчитам загубите в него.
Първи ден: разряд 4 часа, заряд 6 часа което дава изкарани 240 вата и вкарани 540 вата. Напрежението преди след натоварване спря на 12.5 и падна до 12.1 за 4те часа. Зареждането е до 15 волта
Втори ден: разряд 4 часа, заряд 6 часа което дава изкарани 240 вата и вкарани 540 вата. Напрежението преди след натоварване спря на 12.6 и падна до 12.2 за 4те часа. Зареждането е до 15 волта
Трети ден: Като втория
Четвърти ден: разряд 3 часа, заряд 5 часа.
на петия ден го разредих до 11.7В за 7.5 часа и го дадох на Жоро да се пробва. При него какво е ставало не знам. В понеделник като го взех го подложих пак на кратки цикли заряд/разряд. Ефекта от на Жоро генератора е че в момента като го заредя напрежението спира на 12.9 волта с 60те вата.
Според мене генератора възстановява акумулаторите добре, особено ако е по мощен(като на Жоро). Но при мене КПД-то му куца. Моя е все още с 3 бобини и е възможно при повече бобини да се вдига скапаното КПД.
Пожелавам успех на всички които са започнали да се борят с генератора на Бедини.
Re: Двигател на Бедини
В тоя форум, Форум(така му е ника) е превел една книжка за Генератора на Бедини(аз я имам на руски). Всъщност Форум беше и в тоя форум с ник до колкото си спомням "xaumana".