Благодаря!
Много важно е при частична автотермия /за пълна не говорим за да не ни изкарат луди, но е почти същото/ да се изведе смесообразуването извън цилиндъра. Вътре по стандартния ред на пръскане на нафта просто няма време да се прелеят съставките въздух-гориво на дълбоко ниво преди да се използват. Катализиращи автотермични фактори са топлината и компресията - затова е по-лесно да стане с дизел, където няма свещи, регулиране на предварения и т.н. Николай Тоскин /виж темата за него/ го е направил при стабилна бедна смес 1/50 и дори повече, но забележи - в началото с използване на карбуратор от Жигули без участие на ГНП, за да изведе смесообразуването навън, освен другото което не казва - а то е, че има и + оргонец в системата, който се вкарва чрез една джаджа на въздуха

Чак после прави специалния клапан където обединява двете неща в едно и работи с всякакви горива. Клетка на Джо, както и автотермичния оптимизатор/катализатор на проф. Андреев също работят само на карбураторни мотори с неинжекционно, външно смесообразуване. Сега това може да стане /така поне си мисля аз де/ при обикновена газова или ННО клетка с малко донатаманяване, да за не си играем с утесняване на жигльори.
Така че - всичко е ясно, само трябва да се направи. Каквото имаме, това ползваме - в случая суха ННО клетка с малък добив колкото за катализатор на процеса, някакъв по-добивен генератор на оргонна пара, който се мисли и прави сега и стар прост дизел, за да има повече компресия. Това е.
Практика му е майката :D Теорията е ясна
Поздрави!