Кемтрейлс

BUTTON_POST_REPLY
Аватар
Slav
МненияCOLON 319
Регистриран наCOLON Пон Окт 21, 2013 5:08 pm

Re: Кемтрейлс

Мнение от Slav »

Това ми го беше казал и като се видяхме, но не предполагах, че е толкова лесно. На живо ми прозвуча много сложно, а сега написано е елементарно :) Ще го направя разбира се :)

Може пък и тогава да не съм бил "готов" да те разбера ;)
Аватар
zhivko83
МненияCOLON 180
Регистриран наCOLON Съб Дек 07, 2013 2:52 pm

Re: Кемтрейлс

Мнение от zhivko83 »

Имам дани, че и в Холандия активно пръскат. Един ден пече и няколко дни е облачно и вали от време на време.
Моят хармониатор е на терасата, но явно е недостатъчен. :sad:
Поздрави! :hola:
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: ХААРП И ПОДОБНИ

Мнение от icrow »

Днес добре са пръскали над София. Браво на момчетата.
Аватар
Спиридон
МненияCOLON 223
Регистриран наCOLON Съб Мар 15, 2014 1:38 pm

Re: ХААРП И ПОДОБНИ

Мнение от Спиридон »

icrow написаCOLONДнес добре са пръскали над София. Браво на момчетата.
Ето и малко снимков материал от района:
Изображение
С червени кръгчета съм оградил резкия край на "следите от изгорели газове". Предполагам, че там пилотите са пуснали по инерция, за да икономисват гориво. :smileylol:



Изображение
С червени стрелки съм отбелязал местоположението на самолетите, оставящи следи в момента, а със сини - по-стари следи.

Пробвах да снимам и един самолет, който беше от същия тип и се движеше (на око, естествено) на същата височина и със същата скорост, но не оставяше никакви следи. За съжаление бе прекалено дребен, за да излезе на снимка с телефона ми.

Гадове!
"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: ХААРП И ПОДОБНИ

Мнение от icrow »

Спиридон написаCOLONПредполагам, че там пилотите са пуснали по инерция, за да икономисват гориво. :smileylol:
:smileylol:
juliang
МненияCOLON 62
Регистриран наCOLON Пет Дек 27, 2013 7:15 am

Re: ХААРП И ПОДОБНИ

Мнение от juliang »

Ако сте се занимавали с парашутизъм, делтапланеризъм или всякакъв вид занимание във въздуха на повече от 10 метра височина, трябва да сте чували за т.нар "комини" - въздушни потоци движещи се вертикално и носещи съвсем различен по температура и влажност въздух спрямо околния. Когато самолета премине през такова място е нормално следата от конденза да изчезва за известно време.
За "двата самолета дет се движели съвсем близо един до друг..." във въздуха разстояние от 1000 метра е "на една боя" и само много откачени пилоти дет не им трябват тапиите ще си позволят безпричинно да летят на такива малки дистанции един от друг. Да не говорим че за возещия се отзад ще е крайно некомфортно поради силната турбуленция, създавана от предния.
И... къде по дяволите кацат тия самолети, оборудвани с тия системи? Нали уж са пътнически? А на всяка аерогара има пряка видимост към самолетите. Има и десетки хиляди хора по света, които са запознати с устройството на самолета поне малко. Как на никой не му прави впечатление че единия самолет се различава от другия?
Къде ги зареждат с химикали? Имате ли си представа колко пъти средно един самолет се завръща на "родното" си летище? Обикновено летят като чергари насам-натам. Кой ще обедини стотиците летища и десетките хиляди човека персонал на тях в една голяма конспирация? Как пък никой уволнен несправедливо техник не излезна и не разказа истината - със снимки, с видео, с доказателства?
Знаете ли колко струва возенето на 1 тон във самолета? Колко от авиокомпанните са държавни и колко частни? Как ще задължиш частник да вози 1-2 тона в неговия си самолет за сметка на държавата? Какво става, когато такъв самолет се продаде на друга компания или се бракува? Смятате ли че може да се заличат всички следи от това допълнително оборудване и никой няма да разбере че го е имало?
Знаете ли как и къде се извършва ремонт на самолет? Ами ... където се счупи, там се ремонтира. Това са още едни хиляди хора, които трябва да са "вътре в играта".
Имате ли си на идея всичкото това дет го изброих колко ще струва като цяло? Кой ще финансира цялата тая галимация? Няма ли да е милиони пъти по-евтино просто да пуснат някакъв по-устойчив щам на един свински грип, ако толкоз искат да ни редуцират?
П.С. Чеки да си го сложа сам... :matrix:
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: ХААРП И ПОДОБНИ

Мнение от icrow »

То това което пръскат не са зарази. Най вероятно се слага в горивото чисто и просто. Според теб тези следи които остават са нормални ли? :)
Аватар
hyparh
МненияCOLON 494
Регистриран наCOLON Чет Фев 13, 2014 9:26 pm
МестоположениеCOLON Нови хан

Re: ХААРП И ПОДОБНИ

Мнение от hyparh »

Юлияне :smileylol: :smileylol: :smileylol:
Ще драсна какво мисля и аз по въпроса... Възможно е да се разпръскват някакви неща за знайни и незнайни експерименти, но според мен те нямат общо със самолетните следи. Ако го правят то ще е максимално предпазливо и няма да си личи. Природата на самолетните следи е друга и перфектно може да се обясни от метеорологична гледна точка. Образуват се на голяма височина (от около 8км. нагоре) и обикновено имаме три варианта и разни миксове между тях:

1. Самолетът лети на голяма височина (вижда се като лъскава точка), но не оставя никаква следа. Това означава, че влажността е изключително ниска в този атмосферен слой и няма как да възникне засяване на изкуствен облак чрез изгорелите газове и пари.

2. Самолетът оставя диря донякъде, която бързо изчезва. Тук имаме усреднено положение - присъства някаква влажност, която позволява конденз на изкуствен облак, но той бързо се разпада поради недостатъчната влажност.

3. Самолетът оставя безконечна диря, която не само не изчезва, ами се разраства часове наред и се получава изкуствен перест, пересто-купест или пересто-слоест облак от водни капчици, които бързо замръзват в ледени кристали и са много устойчиви. Такава ситуация имаме обикновено пред разваляне на времето, защото налягането пада, влажността се увеличава в повечето атмосферни слоеве и възникват отлични условия за облакообразуване.

Прекъсването на дирите може да стане по различни причини: самолетът да навлезе във въздушен парцел с ниска или нулева влажност; височинно течение, което да прекъсне дирята на места, или пък сух термик, както отбеляза Юлиян.
Наблюдавал съм много пъти самолети, оставящи непрекъснати дири със силния ми бинокъл (25х70)- обикновени пътнически са, при познаване може да се различи и компанията.
Ситуацията е доста сходна с палене на автомобил през някоя вледеняваща зимна вечер (-10/-15 гр.). Докато се врънка, за да загрее, отзад се получава огромен облак, който се формира по същите причини както самолетните.
Друго, което може да се отбележи, са височинните потоци или джетстриймове. Такъв поток може да отвее самолетната следа (или да я развали и да отвее изгорелите газове) на стотици км. и да го позиционира над друга държава.
Отговорите на всички въпроси са пред очите ни, просто повечето хора не ги виждат - засега.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: ХААРП И ПОДОБНИ

Мнение от icrow »

На тази височина на която се оставят дългите следи не е ли доста по топло от колкото тези които едвам се виждат и не оставят следи? И защо преди години тези "феномени" не бяха такива? :) А сигурно заради глобалното затопляне. :smileylol:
Аватар
hyparh
МненияCOLON 494
Регистриран наCOLON Чет Фев 13, 2014 9:26 pm
МестоположениеCOLON Нови хан

Re: ХААРП И ПОДОБНИ

Мнение от hyparh »

Аз съм ги виждал да го правят само на голяма височина, а често зяпам по небето заради хобито :lol: Понякога оставената диря може да се разшири много, буквално да се уголеми, което може да заблуди наблюдателя сякаш се намира на много по-малка височина, отколкото всъщност е. Аз тези следи ги наблюдавам откакто се помня (на 31 г. съм), за преди това нз :lol:
Отговорите на всички въпроси са пред очите ни, просто повечето хора не ги виждат - засега.
BUTTON_POST_REPLY