Страница 3 от 58
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Вто Май 14, 2013 5:56 pm
от Geo
Здравей caduceus,
Имам Citroen C4 1.4 с метанова уредба. Кажи ми от кои оптимизатори мога да си сложа.
Понеже двигателчето е малко мощността не достатъчна на метан. Като пусна климатика се задъхва.
Дали ще мога да му вдигна мощността? Ако падне и разхода ще е много добре.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Сря Май 15, 2013 7:29 am
от caduceus
Здрасти колега Geo,
Само един въпрос - какви са ти тръбите, медни или стоманени? За медни имам голяма практика с К1. Ако имаш аванспроцесор /което за метан е задължително, но в Плевен съм виждал че нямат, щото нали са големи майстори там и не им трябват такива сложнотии

/, с малко по-добри резултати е К1-А при наличие на процесор с възможност за горна граница на предварението +18 градуса или повече. Повечето все пак са с +15 такава, тогава просто слагаш К1 и си готов. Можеш да очакваш от 25 до 30% намаление на метана, както и да ти върви колата по-добре.
Колегата DOMIC е във форума от няколко дни /познаваме се още от мазето.нет/ и е с метанов инжекцион на Рено Меган коуч - двувратка, то е малко на размер като С4-ката. Той свали разхода на извънградско от 4,4 кг/100 км на 3,02 кг, може да му пишеш, или да го питаш лично защото е от Сф. /ако и ти си оттам/.
Ако пък си със стоманени тръби, ще опитаме с 1-2 кутийки от новите К3, там нямам още практика и се тества в момента какво ще стане при един колега в Пловдив с такова Деу Нубира. Но той е с 1 бр. кутия К3, вероятно ще трябват поне 2 но нямам вече в момента - ще правя тия дни. Досега на колегите със стоманени тръби нямаше как да съм им полезен, но вече май ще може - тестовете ще покажат.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Май 16, 2013 8:27 am
от Philip
Към всички, които в момента правят някакви засичания с различните оптимизатори на газ
Лукойл е променил газта. Газовата ми бутилка, която е 40л и събира нормално газ 38,700л, последните две зареждания успя да събере по-малко. Едното зареждане - около 08.05.13 спря на 37л. Второто - вчера - на 34,200л (и двата пъти при напълно празна бутилка). Зареждам винаги на една и съща бензиностанция. Налягането на колонката беше нормално - около 12 - 13. Попитах какво става и отговора беше, че много клиенти са забелязали това и те са попитали в лукойл. Техния отговор бил, че газта им вече е по-лека и затова се получавало така.
Така че на мене ми объркаха засичанията.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Май 16, 2013 12:43 pm
от Geo
Здравей,
Казвам се Георги и съм от Хасково.
Проводите са медни. Метановата уредба е Landirenzo OMEGAZ с инжекторни дюзи MED. Бутилката е 90 литра.
Настройката е с програмен продукт на Landirenzo, ама доколкото видях само процентно увеличават или намалят притока на газ.
Всичко е монтирано в Италия, като уредбата е от 2010 год.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Май 16, 2013 1:52 pm
от caduceus
Щом си с медни тръби, няма проблем. Мога да ти пратя един оптимизатор К1, който е предимно за газ и метан с наложен платеж по Еконт, в момента промоционалната му цена е 150 лв. Куриерските разходи са за твоя сметка. Имаш един месец гаранция за връщане на продукта ако не си доволен, т.е. слагаш оптимизатора, караш поне 1000 км и виждаш с очите си какво става с колата в този период, а към края му преценяваш дали да си го оставиш или да ми го върнеш пак с наложен платеж /разходите тогава са за моя сметка/. Това е стандартния начин. Телефона ми е 0885 781469 - Асен.
Очаквай около 20% икономия, а ако имаш и аванспроцесор като програма в стандартната на Ланди Ренцо - твърде вероятно да имаш щом е монтирана в Италия - тогава отиваш над 25% икономия при същата или малко повече мощност.
Това е. Ако решиш, дай на лично съобщение данни - имена, адрес и телефон /за куриера/. До края на месеца има промоция в Еконт при доставка до поискване в техен офис, така че може и така да го направим за да ти е по-евтино.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Чет Май 16, 2013 10:08 pm
от icrow
Имам един много важен въпрос за Кадуцеус и клиентите му, които намалят ръчно подаваното гориво. Дали забелязват да им се включва почесто от преди перката за охлаждане? Или иначе казано дали загрява по бързо и дали държи високи температури.
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пет Май 17, 2013 8:30 am
от caduceus
Колегите с газта ще си кажат де, аз само да вметна за бензина - при мен не съм чувал перката да се включи откак съм купил колата, а тя естествено е винаги с някакъв модел оптимизатор. Държи не повече от 80 градуса температура, с изключение само на веднъж, когато излях на шосето почти всичкия антифриз поради дупка в системата

Убеден съм, че при газта основно има загряване заради некоректния аванс - не заради бедната смес. А детонациите са заради лошото смесообразуване, не заради обедняването. При коли с ТАП, независимо дали са с газов инжекцион или обикновена уредба, пада температурата поради правилното усвояване на горивото. А с използване на оптимизатор - още повече. Там има и по-добро смесване на горивото и въздуха на молекулно ниво /взаимно дълбочинно разтваряне поради отслабените от оргона връзки/, поради което възможността за детонации силно намалява.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Съб Май 18, 2013 11:07 am
от caduceus
Колеги,
вчера при целеви тестове открих още някои спомагателни радионични принципи и усилих кутийката К3 почти двойно. За беля вече трудно се събира в стария корпус. Ще сложа един-два тестови варианта в кутия за пейджер - горе-долу 8/5/2 см, макар че не е най-хубава на вид и има една преграда вътре, дето трябва да се реже. Ако някой се сети за куха /без прегради/ пластмасова кутия с добър вид и размери примерно 7/4/2 см да свирка!
Другото ново е, че ми се обади един приятел от Сф., който като потребител на вече три проточни оптимизатора /модели К1 и К2/ е много наясно с ефекта от тях и как реагира двигателя. Като се видяхме преди няколко дни му дадох кутийка К3 и са я сложили с колега на бутилката на газова кола. След час-два се е заредила бутилката и газта и се е усетило утихване на мотора, мека работа и т.н. все нормални симптоми на подобреното изгаряне. По-интересното е, че са минали на бензин и почти веднага поради заредения вече мотор се усетила и добра работа на бензин - докато след час моторът се е разредил от остатъчния плюсов оргон /няма вече захранване от газовото гориво/ и си е тръгнал "нормално" - т.е. по-шумно и твърдо.
Това е за сведение на интересуващите се относно тестове с кутията К3. Днес-утре, като залея схемата и изсъхне, ще сменя старите кутии К3 на моята кола с 2 бр от новия усилен вариант - по един на резервоара и въздушния филтър. После мисля да сложа и още един на бензина при пълен резервоар, за да засека с колко се намалява времето на зареждане с две кутии К3 на горивото и заслужава ли си това упражнение.
Поздрави
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Май 20, 2013 5:32 am
от Philip
Потърси в магазин за електроника и електронни компоненти. Аз от такъв си взимам кутийки за едни честотни уреди на Хулда Кларк, които правя. Има всякакви размери. Днес ще проверя дали имат точно такъв, а и ще им искам адрес на фирма, която ги произвежда и откъдето се снабдяват.
Хубав ден! :D
Re: Създаване и развитие на технологията ми
Публикувано наCOLON Пон Май 20, 2013 6:13 pm
от caduceus
Горе-долу се оправих с кутийките засега. Ще ползвам старите при лека промяна на технологията за изработка.
Някои нови неща при сложена кутия К3 на газова бутилка - при наличие и на оптимизатор К1 на медната тръба при обикновени газови уредби без ТАП вече двама колеги казват, че първо се получава икономия, но след още малко време нещата отиват на преразход. Вероятно се пренасища газта с енергия от комбинацията на кутията и проточния оптимизатор и иска голям аванс, който не може да се направи съвсем коректно от делкото. Т.е. ако имате оптимизатор кутията К3 я слагайте в кутията на въздушния филтър на стената под него или отвън отстрани, като по възможност отвътре на стената да е филтърът. Т.е. директно да преминава оргонът през стената в него и оттам да се разпределя в порите, за да зарежда преминаващия въздух.
Поздрави