Здравейте колеги, тези дни намерих време да почовъркам пежото(турбо дизел) :sympathi: . Намерих човек който ми показа от къде да намаля горивото(порцията ) и реших да опитам. Оргонизатора ми е сложен върху капака на клапаните и е 195 деветки и доста силен ток. Първоначално завъртях винта с половин оборот в посока намаляне на горивото . Резултата - много тих двигател , и никаква тяга . След още един два опита стигнах до положение винта да е завъртян на около 10-12 градуса в посока намаляне на горивото и слагане на оргонизатор със сила около 100 деветки. Колата(вървенето) се върна в състоянието което беше като оригинал - без оргонизатори и нормално подаване на гориво. Явно , че без промяна на центровката горивото не може да се намалява повече

.За съжаление майстора не може да прецени с колко съм намалил горивото , но смятам да покарам известно време и ще видя. За центровката на ГНП се изясни , че с въртене на помпата не може да се даде повече от 4 градуса аванс. Остава да се регулира от вала на помпата като се прескочи някое зъбче

. Според него едно зъбче отговаря на 7 градуса . Давайте идеи с колко зъбчета да преместя аванса (след като видя резултатите от намаляването на горивото) , като се има предвид , че колата се кара предимно на ниски обороти
