
Свещи: настройка, видове и тн.
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Е това исках да пробвам първо, но нямах толкова малка бургия, а си трябва и статична бормашина, а аз нямам. След това си помислих да го сцепа като змийски език, ама ме хвана шубето, че става прекалено тънко и да не се отчупи парче, та крайния резултат е ясен и добре работещ. Препоръчвам ти и ти да пробваш. 

-
- МненияCOLON 67
- Регистриран наCOLON Пон Яну 27, 2014 9:13 pm
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
icrow - какви са наблюденията от рязаните сващи към момента. Добре ли се държат?
Прост човек и слилен вятър - нищо ги не спира
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
За сега се държат много добре. Нямам забележки. Керамиката е се така бяла и по електродите не забелязвам износване, но не съм минал много км.
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
На 200+км. Няма изменение на отстоянието на електродите.
- Прикачени файлове
-
- IMG_0183.JPG (322.79 KiB) Прегледано 9543 пъти
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Интересно дали с времето ще се изяде отстрани неравномерно централния електрод... Цъкни пак като минеш 3-4 хил. км
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Ами то малко се е изяло от тази страна, ама това е защото искрата си е хвърляла в тази част и преди да срежа горния електрод за нз колко км.
Но сравнително малко се е изяла. Мисля, че няма да е голям проблем, дори и за нови свещи.

Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Днес става точно месец откакто карам с тези свещи (NGK). Изминати около 1800 км.
Нарочно ги оставих да работят така, за да видя кои ще са по-подходящи за двигателя с оргонните у-ва.
Ако следвам логиката при бензина - трябва да сложа такива с топлинно число 6 (на снимката първите две са 5, вторите две - 6) Имат добър"керемиден" цвят. Но понеже карам само на газ - ще допълня комплекта с още две петици.
Изяждането е минимално и нормално. То ще продължи до създаване на успоредна линия на централния електрод на тази на страничния.
Мощността ми продължава да е чувствително по-висока, ама това вече го написах още първия ден. Като самолет ми е колата заради оргонните у-ва и преработените свещи. Кефя се всеки път, когато независимо от оборотите дам рязко газ, за да задмина
...И на разхода и се кефя 
Както и преди казах, погрешка съм подготвил 2 свещи с топлинно число 5 и 2 с 6, но го установих като видях снимката, а свещите вече бяха по местата си :oops: 
Нарочно ги оставих да работят така, за да видя кои ще са по-подходящи за двигателя с оргонните у-ва.
Ако следвам логиката при бензина - трябва да сложа такива с топлинно число 6 (на снимката първите две са 5, вторите две - 6) Имат добър"керемиден" цвят. Но понеже карам само на газ - ще допълня комплекта с още две петици.
Изяждането е минимално и нормално. То ще продължи до създаване на успоредна линия на централния електрод на тази на страничния.
Мощността ми продължава да е чувствително по-висока, ама това вече го написах още първия ден. Като самолет ми е колата заради оргонните у-ва и преработените свещи. Кефя се всеки път, когато независимо от оборотите дам рязко газ, за да задмина


Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Бая си караш за месец.
Така като гледам шестиците са в малко по мръсно положение на първата снимка. А сега като чели и четирите са по чисти керамиките им. Ти с делко ли беше?

Re: Свещи: настройка, видове и тн.
По-чисти са, да :D
Но сега сложих само петици. Подготвих и комплект шестици за по-нататък за проба само с тях :D
Не съм с делко............де да бях
Само с разпределител съм.
А това е минимума ми за месец - обикновено е повече пробега. Тя затова бабичката вече е на 215 000. :D
Но сега сложих само петици. Подготвих и комплект шестици за по-нататък за проба само с тях :D
Не съм с делко............де да бях

А това е минимума ми за месец - обикновено е повече пробега. Тя затова бабичката вече е на 215 000. :D
Наблюдавам - анализирам - променям.
Re: Свещи: настройка, видове и тн.
Аз съм на 254 хил с Ксантията и ще взема да сложа и аз едни рязани свещи да видя какво става
Тя така или иначе работата отива на смяна на колата след още малко време, та и е дошъл редът дори за водогоривна смес май
Дето хич не е ясно какво ще стане и няма ли да гръмне - аз затова пиша тука, че да не иде накрая технологията зян





