Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

ВАЖНО!!!
НА ВНИМАНИЕТО НА ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ОПТИМИЗАТОРИ К3 И НЕ КАРАТ ДИЗЕЛИ
Колеги,
по време на тестове открихме съвместно с колегата DOMIC , само преди няколко дни нов вариант на монтаж на едната кутия от комплекта К3, който дава по-добри резултати от сегашния. Преместете едната кутия /най-добре едната от двете, които са на газовата бутилка или резервоара/ директно отгоре върху акумулатора. Просто я залепете на хоризонталната пластмасова повърхност, там където има място. Полето ще проникне вътре където и да я сложите - там където отгоре не може, става и отстрани но трябва да я вържете че да не падне, ако и е изсъхнала лепенката. При всички положения е добре да изчистите мястото със спирт за да се обезмасли.
Резултатът е вдигане на мощността на ново, по-високо ниво. В момента така карат няколко автомобила и резултатите са идентични. По мои измервания, усвояването на енергията от кутиите вече не е 10-15% както при досегашния монтаж /две на бутилката и две на филтъра/, а около 55-60%. На моя блок, само след 20-30 минути каране измерих над 1800 деветки /при кутия даваща поле със заряд +9,/3320/, при първоначални около 360. Колата просто върви страхотно, а от ауспуха излизат газове със близо 1300 деветки + заряд. Същевременно силата на оргонния ток е доста голяма и зарядът не е само от оргонно напрежение.

Как стигнахме до това разбиране? В процеса в цилиндъра най-общо участват три главни фактора - въздух, гориво и ИСКРА ОТ СВЕЩИТЕ. Третото не го ползвахме, като се изключат експериментите със рязането и пробиване на електродите за по-добър достъп на разряда до сместа. В тази група най-общо казано спадат и всякакви плазмени и многоискрови запалвания, устройства даващи разряди с повишена енергия и т.н. НО!!!
Те работят не само като подобряващи чисто физически запалването на сместа, но и като отделители на оргонна съставка, по принцип съпътстваща нормалното топло електричество и течаща по кабелите. При искрата става един вид дефазиране на двата тока и оргонният избликва навън, когато нормалният вече е спрял след разряда.
Какво става, когато вкараме екстра оргонен ток във акумулатора - ами той става някакъв грозен като ефективност, но все пак вариант на клетката на Джо. Така по кабелите тече вече много повече от нормалното оргонен ток, като се отделя в цилиндрите директно в зоната на горенето :dance: :sun: Съответно ефектът е многократно по-високо зареждане на блока и въпреки разсейките през него в околната среда, той постоянно се зарежда от искренето на свещите. Другата обработка нека си стои - на въздуха и горивото също е нужно, за да не пада общия заряд. Т.е. остават си двете кутии на въздушния филтър и едната отзад на бутилката /резервоара/.

Това е накратко. Който има вече наблюдения /звъннах преди ден-два на няколко от колегите да им кажа новината/, нека сподели как е при него и има ли разлика във мощност и вървене, които после евентуално да направим на още икономия :smileylol: .

Поздрави!
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Също тaкa, и по кaбелa, който е нa мaсa към ДВГ ще тече оргонен ток, който се е нaсъбрaл в aкумулaторa. A оловото дaли нямa дa пречи мaлко?
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

Асене,

Утре сменям акумулатора и успоредно с това слагам единия оптимизатор върху него. Естествено веднага ще пиша за впечатленията.

Обаче, помислихте ли, уважаеми съгаражници, какво ще стане като се постави К3 върху акумулатора. Ми то си пределно ясно... :smils: Цялата кола, абе абсолютно всичко, ще се окаже под влиянието на оптимизатора.И тогава... :cheers: :witchy: :gwitch: :surpris:
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Аз бях единия, на който беше звъняно :smileylol:
Сутринта преместих едната К3-ка на акумулатора.
Резултат - чудесо! :hola:
А сега - сериозно.
Колкото и да е идиотско като обяснение - първото нещо като усетена промяна беше все едно колата олекна. Като тегло.
Второто - инерцията и се увеличи още повече.
Трето - звука на двигателя още омекна.
И четвъртото - имам един дълъг и стръмен баир, който минавам всеки работен ден. Той ми е писта за проби :sympathi:
Та - на тази писта досега на пета само поддържах скоростта, без да мога да я увелича.
Днес, с човек в плюс в колата ускорих на пета на този баир!
***
Чудя се какво би станало ако махна оптимизаторите и рязаните свещи от колата. Но ако искате вярвайте - направо ме побиват тръпки само като си го помисля! :smileylol: :) :-) :angry:
:beer:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
zhivko83
МненияCOLON 180
Регистриран наCOLON Съб Дек 07, 2013 2:52 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от zhivko83 »

:worship: :jdance: :Laie_82: :dance: :sun: :hp: :worship:
xristian25
МненияCOLON 3
Регистриран наCOLON Пон Дек 02, 2013 3:40 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от xristian25 »

Здравейте колеги,

Наскоро и аз се обзаведох с К3. Идеята за акумулатора е страхотна. Пробвам я веднага. Разполагам с една V6 ца, но малко я карам. За сметка на това имам под ръка служебна Астра. Мисля да си намеря малко работа из областта и да направя теста. Другото, което се сещам е следното, а именно говорейки за зареждане на двигателния блок, нека поставим един високо температурен К3 на радиатора, ей така просто за теста, мисля че и от тук може да се извлече допълнителен заряд. Поздрави!
xristian25
МненияCOLON 3
Регистриран наCOLON Пон Дек 02, 2013 3:40 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от xristian25 »

Преди секунди се чух с един младеж без работа :smileylol: .Както се казва едва го навих да сипем малко газ на Ауди - то му, което е 1.8 моно от далечната 89 :) . Още тази вечер, ще пусна отзиви за това как се държат К3 на обикновена газова поставена върху немски танк :colere: .
4848profesor
МненияCOLON 4
Регистриран наCOLON Чет Мар 13, 2014 2:46 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от 4848profesor »

При дизелите как би стоял въпроса ? Особено комънрейл двигатели. Нали дюзите са с електрическо управление - би трябвало да има някакъв ефект и при тях, макар и занижен.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здравейте колеги,

благодаря за тестовете и отзивите! Радвам се че нещата се повтарят на всички коли - преди малко разбрах че същото става и при метан, вдига забележимо мощност при К3 на акумулатора.

При обикновени газови трябва като вдигне мощност да се обедни ръчно от тройника - не забравяйте че няма как падне газта сама, а при липса на регулиране понякога разхода дори се увеличава леко. Понякога няма видим резултат и поради многото вече гориво моторът се дави - тогава като затворите крана колата започва да върви все по-добре, докато се намери границата. Първо да побръмчи поне 15-20 минути обаче, че да се зареди блока достатъчно.

При дизели не е ясно още, пробвайте и кажете. Би трябвало и през подгревните свещи енергията да влиза в цилиндъра, независимо че няма ел. контакт като изключат след началния старт. Оргона тече и през изолация, както и малки междини - не е съвсем като нормалния ток ;) Но без тестове всичко е теория и не е съвсем ясно дали ще стане.
Поздрави
smsi-h
МненияCOLON 287
Регистриран наCOLON Пон Сеп 09, 2013 5:37 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от smsi-h »

Та при мен ефект от поставянето на К3 върху акумулатора имаше.

Двигателят ми пресецваше от 1000 до около 1300 оборота при движение по инерция, когато не подавам газ, на трета или четвърта или пета предавка. Не се чудете, Реното ми спокойно си се движи на пета с тези обороти, но при тях от време на време присецваше-прилашкваше, причукваше и леко се затормозяьваше при движение по инерция. Може би това се получава, щото сместа ми е обеднена по принцип максимално. След слагането на К3 върху акумулатора, това вече го няма. Чувства се тормозенето и треперенето на двигателя при тези обороти, когато е на пета и набира бавно, но вече не прицесва. :cheers:

Кадуцеусе, не те знам какво пиеш, но имам да те черпя! :beer:
BUTTON_POST_REPLY