НА ВНИМАНИЕТО НА ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ОПТИМИЗАТОРИ К3 И НЕ КАРАТ ДИЗЕЛИ
Колеги,
по време на тестове открихме съвместно с колегата DOMIC , само преди няколко дни нов вариант на монтаж на едната кутия от комплекта К3, който дава по-добри резултати от сегашния. Преместете едната кутия /най-добре едната от двете, които са на газовата бутилка или резервоара/ директно отгоре върху акумулатора. Просто я залепете на хоризонталната пластмасова повърхност, там където има място. Полето ще проникне вътре където и да я сложите - там където отгоре не може, става и отстрани но трябва да я вържете че да не падне, ако и е изсъхнала лепенката. При всички положения е добре да изчистите мястото със спирт за да се обезмасли.
Резултатът е вдигане на мощността на ново, по-високо ниво. В момента така карат няколко автомобила и резултатите са идентични. По мои измервания, усвояването на енергията от кутиите вече не е 10-15% както при досегашния монтаж /две на бутилката и две на филтъра/, а около 55-60%. На моя блок, само след 20-30 минути каране измерих над 1800 деветки /при кутия даваща поле със заряд +9,/3320/, при първоначални около 360. Колата просто върви страхотно, а от ауспуха излизат газове със близо 1300 деветки + заряд. Същевременно силата на оргонния ток е доста голяма и зарядът не е само от оргонно напрежение.
Как стигнахме до това разбиране? В процеса в цилиндъра най-общо участват три главни фактора - въздух, гориво и ИСКРА ОТ СВЕЩИТЕ. Третото не го ползвахме, като се изключат експериментите със рязането и пробиване на електродите за по-добър достъп на разряда до сместа. В тази група най-общо казано спадат и всякакви плазмени и многоискрови запалвания, устройства даващи разряди с повишена енергия и т.н. НО!!!
Те работят не само като подобряващи чисто физически запалването на сместа, но и като отделители на оргонна съставка, по принцип съпътстваща нормалното топло електричество и течаща по кабелите. При искрата става един вид дефазиране на двата тока и оргонният избликва навън, когато нормалният вече е спрял след разряда.
Какво става, когато вкараме екстра оргонен ток във акумулатора - ами той става някакъв грозен като ефективност, но все пак вариант на клетката на Джо. Така по кабелите тече вече много повече от нормалното оргонен ток, като се отделя в цилиндрите директно в зоната на горенето


Това е накратко. Който има вече наблюдения /звъннах преди ден-два на няколко от колегите да им кажа новината/, нека сподели как е при него и има ли разлика във мощност и вървене, които после евентуално да направим на още икономия

Поздрави!