Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

BUTTON_POST_REPLY
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от bob »

Колата е опел корса 1.4i.
Минавам на ден по около 15 км на ден, само сутрин в 7 и вечер в 5[(25 лева на месец за газ) даже събота и неделя някoй път изoбщо не я изкарвам изпод сянката, някой да не се намърда от коруртягите, че после трябва да стой на слънце :lol: ], което прави разхода още по задоволителен, тъй като първите 5км още не е загряла. На извънградско не съм я засичал, тъй като нямам излизане от Бургас, но след около месец и това ще стане. Като имам време ще кача някоя снимка.

Поздрави!
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от bob »

Koлега, мойте опити са аматьорска разработка :D .Смятам че те не са приложими за всяка кола, особено за коли който са с обратна връзка и без делко, което ръчно да настройш на предварение. :D .
Виж горивния оптимизатор на колегата Caduceus е друго нещо, изпитано и приложимо за всяка кола, а и малко и компактно. В мойта кола има толкова мед, че ако ме надушат мангалите ще я отмъкнат само заради медта. :lol:
търсачът
МненияCOLON 10
Регистриран наCOLON Чет Май 09, 2013 6:33 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от търсачът »

Здравей Кадуцеус , подкарах чезето за излет на риба , и установих че сякаш звукът от двигателят омеква с карането , не знам дали така ми се струва, но на големият баир още не съм го пробвал . А и разхода на горивото още не може да се каже какъв е . Та ти спомена за оптимизатор К3 за въздушен филтър , аз съм мераклия да лепна и един на въздушният филтър , но пространството е много тясно там , намира се под седалката тръбата на въздушният филтър е над нивото на дъното на седалката като е направена за тази цел , вдлъбнатина от долната част на седалката съвпадаща с отворът на въздушният филтър , така е направено за да не влиза прах във филтъра . Ако искаш може да снимам за да видиш по подробно и да прецениш каква да е формата на въздушният оптимизатор . Бих си сложил още един такъв на въздушният филтър . Или ако може да направиш излъчващ който да припокрива с полето си отвора на въздушният филтър .
Успех ;)
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от caduceus »

Здрасти,
ЧЗ-то няма как да си намали разхода само, защото няма обратна връзка ламбда-комп както при колите. Просто трябва да върви повече, двигателят да работи по-меко от преди и това е то. Няма нужда от второ К3 на въздуха, това дето си го лепнал на резервоара прави зона, която обхваща доста и филтъра попада в нея - така че карай и кажи дали върви по баира :) Друго няма какво да се очаква.
Поздрави
търсачът
МненияCOLON 10
Регистриран наCOLON Чет Май 09, 2013 6:33 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от търсачът »

Мерси , за напътствието ;)
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от icrow »

Колеги, някой да е пробвал да мери заряда на изходящите газове от автомобила си? Сега пробвах на Дачията и при заряд на ДВГ 9.(17) даде на изгорелите газове 9.9992, което говори за страшно много неотработена енергия :lol: По късно или утре ще видя и на моята как е. Може и вие да погледнете да направим малко статистика. :lol:
Аватар
ivchak
МненияCOLON 371
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 8:48 pm
МестоположениеCOLON ВАРНА

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от ivchak »

Здравей Айкроу, предполагам , че самият ауспух е зареден тъй като е свързан с двигателя и от там се зареждат и изгорелите газове :D .Опитай да измериш енергетиката на ауспуха преди да запалиш колата и ще разберем какво става :D .Ако двигателя ти е със 17 деветки сигурно и купето няма да е по-малко от 4-5 деветки.Съжалявам , че рядко пиша във форума , обаче имам доста проблеми и не ми остава време.А и в последната седмица нещо става с махалото и много често лъже :o
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от Philip »

Това още веднъж ме кара да си задам един въпрос :twisted: :lol:
Че измерванията ви са верни съм напълно сигурен. Да опитаме да си обясним какъв тип енергия все пак се измерва. На теория всяко нещо, което е с положителна енергетика е добро за човек. ...Но не бих дишал изгорели газове от Дачията :lol: въпреки високата им положителна енергия.
Хей! Нали е ясно, че не се заяждам, а търся :!: :?: :lol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от icrow »

Значи и на мене ми мина през акъла че тръбата провежда положително поле, но след като не работи колата заряда на ауспуха е малко над 4, а на моята е малко над 5. На моята от преди малко тестове с оргонизатора от по долу даде заряд на мотора 9.(33) а на ауспуха. докато работеше даде 9.99. Ясно е, че, както въздуха се зарежда така и изгорелите газове от концентрираното поле на двигателя ще се заредят, но все пак е един вид разпиляване на енергия.

Това е последния ми оргонозатор монтиран на въздуховода от филтъра към дросела. През тръбата не минава принудително въздух. Премерете вие какво е полето над отвора на трабата, а аз няма да казвам сега броя на деветките за да не излезе, че спеколирам или си завишавам мойте резултати. :)
Прикачени файлове
IMG_0092.JPG
IMG_0092.JPG (334.01 KiB) Прегледано 7565 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Пряко оргонно зареждане на блока на ДВГ

Мнение от caduceus »

Айкроу, това е интересно - не съм се сетил да меря какво излиза отзад /от ауспуха де :lol: /. Правил съм само тестове с бяла носна хартиена кърпичка за по една-две минути, за да видя има ли замърсяване при различни степени на оргонизиране на мотора. Като мръдна довечера навън по хладното, ще видя заряда на газовете след четири-пет минути работа на ДВГ и ще пиша. То това, дето излиза навън си е чиста загуба де, но как да я ограничим - и през блока си се излъчва на воля, освен дето се неутрализира от експлозивния негативен процес в цилиндрите... Абе, трябва си яко пълнене с оргонец :D
Изделието ти е много интересно и работи доста силно - "пипнах" в дупката, без дори да меря и полето се усеща ясно. Количествено като го премерих сега, ми излиза +9,(93) което е много силно и дори ми се поразтуптя и сърцето :shock:
То днес мерих и заряди със сила +9,(145), та може да ми е дошло горница, но наистина е доста яко. При мен въпросното ново изделие излъчва енергия във вид на оргонен ток, активната му площ е около 5 кв. см и поставено на плоска повърхност прави мощна зона с радиус 65 см. Зарядът съм го мерил на 10-12 см от центъра на зоната.
Твоето прави заградително поле, като през него минава въздуха засмукан от мотора. Не е ясно обаче дали ще може да се зареди достатъчно потокът при преминаването му с висока скорост през полето - има време на насищане /сатурация/, което трябва да е нищожно при тази скорост в тръбата, а това значи две неща - или много мощен заряд и мигновено преобразуване, или разделяне на порции и зареждане на много малки потоци поотделно. Второто означава да се ползва някакъв филтър, както е направил проф.Андреев. Та пробвай да го сложиш преди възд. филтър и виж дали няма да е по-добре, като се насити и той, за да отдава на преминаващия въздух на малки порции.
Поздрави!
BUTTON_POST_REPLY