Създаване и развитие на технологията ми

Устойство за намаляване разхода на гориво в автомобила
BUTTON_POST_REPLY
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Привет Фейд! Магнитното поле върви заедно с оргонното. Магнитите излъчват и двете. По точно ще ти го обясни Кадуцеус. А как ще обясниш, че същия ефект, че и по голям се получава и от не особено големи оргони намотки без магнити тях?
Поздрави! :)
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Фейд,
Ти си изпреварил времето си.
След около тридесетина години запиши отново висше и тогава ще те научат на това и то ще бъде към традиционната наука :lol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здравейте колеги,
пак съм на линия и почвам да пиша по реда на въпросите и темите :)
fade
със сигурност има доза истина в това което Линдеман и останалите са напипали. Магнитното поле задължително концентрира и оргонно - това е факт, открит още от барон Райхенбах. Влиянието на оргона /од/ като катализатор или забавител на химическите реакции е потвърдено многократно. От гледна точка на нашата /моята и на колегите, които работят по катализирането на изгарянето в ДВГ/ практика, магнитното поле не е задължително. Оргонната му съставляваща може да се извлече и насочи както по кабел като оргонен ток, така и като поле или чрез подобната на газова субстанция оргонна пара. Например, правили сме тестове с кутийки ОК /което по принцип си е здравно изделие/ и отразено поле от възли на Мировинг, базови шнурове и намотки и резултат върху мотора има - и то значителен. В тези неща няма и помен от магнити или магнитно поле - те са само концентратори на оргон. Относно оптимизаторите ми - просто е по-лесно да се направят с магнити като концентратори на оргона, отколкото с кристали, химически вещества - генератори на оргона пара, намотки и т.н. Така изделието става компактно и не изисква поддръжка или консумативи. Това естествено е за сметка на намаляване на ефекта и въвличането ни във спорове и обяснения каква роля играят магнитите вътре :) Освен това /само за сведение/ в К1 има магнити със сила 13 000 гауса, защото газовите горива не реагират добре на по-слаби полета. в К2 има вече и отразени оргонни бобини, затова там магнитите са със сила 5 000 гауса, но са радположени по различен начин и са двойно повече от тези при К1. Не си личи отвън по слабото привличане на частите, защото магнитното поле е екранирано частично и магн. полюси не са на контактните пластини, а "висят" във въздуха вътре корпуса. Ако се разглоби един оптимизатор ще се разбере, че конструкцията му няма нищо общо с логиката на останалите магнитни устройства за намаляване разхода на гориво ;)
Специално в твоя случай с Алфата и "Фобос", има терен за доста настройки за усвояване на ефекта от оргона. Това което не е добре само, е че за беля регулирането на аванса ти изисква скъп ТАП заради повечето бобини. Румен прави софтуерен такъв - и аз го чакам за да си сложа, като газифицирам колата към края на месеца.
Сега тествам ново, немагнитно и до момента чисто пасивно, силно концентриращо оргон изделие, което трябва да замести магнитните оптимизатори и тези спорове да приключат. Нямах някои знания доскоро, затова се забавих. На всичко отгоре изделието е модулно и се разполага по различен начин в колата. Повече данни ще дам като свърша тестовете, но засега само ще кажа че е подобно на оптимизатора К3 и вероятно ще е поместено в неговата кутия 6/4/2 см. Теглото му ще е около 20 грама и се надявам с един комплект от 5-6 бр да постигна частична автотермия /от поне 50%/ при газови и метанови автомобили, при запазване или увеличаване на мощността. Естествено, ще трябва и да се бръкне по настройките на газовия компютър с цел принудително обедняване на сместа. Нещата са леко побългарени и частично прекопирани от въздушните оптимизатори на проф. Андреев, както и дизелите с карбуратор на един друг мужик с голям опит и ум, чието име ми убягва в момента.
Поздрави

ПП
Филипе - тествали сме многократно и аз, и Айкроу негативни концентратори на въздух или гориво, а позитивни на другата част от сместа. Само вреда и никаква файда :) Практиката показва че просто трябва да го натъпчем тоя мотор с оргон до козирката, за да работи на свръхобеднени смеси - белята е, че алуминиевият блок изпуска и пръска оргона навън като пробито буре вода. Трябва да го наливаш с пожарникарски маркуч за да се напълни, а такъв още нямаме. Другият вариант е да си купя един огромен /тип стара гъзария/ Мерцедес 500 S който е сравнително евтин и никой го не ще, защото гори адски много :lol: Те са със чугунени блокове, които попиват, а не изпускат лесно навън оргона и ще го докарам до нула без проблем, особено ако е газов и мога да му ровя в сместа безнаказано. С ТАП с възможност за 45-50 градуса предварение и малко тестове, съм готов за няколко месеца с автотермията :D
fade
МненияCOLON 3
Регистриран наCOLON Нед Авг 04, 2013 7:33 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от fade »

Caduceus, извинявам се за неуместните постове, моя грешка.
Асене , ще си комуникирам с теб от сега нататък само по телефона електронната поща или скайп. Явно мястото ми не е тук, и изобщо направих грешка споделяйки това което съм открил публично, трябваше да ти го изпратя на мейл.
Извинявай, знам че си толерантен човек и разбираш че това не е нищо лично срещу форума и начинанията ти.
Последна промяна 2 на fade, променена общо 0 пъти
Аватар
caduceus
Site Admin
МненияCOLON 2026
Регистриран наCOLON Нед Окт 28, 2012 6:11 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от caduceus »

Здрасти,
Ксантията е с алуминиев блок. Аз най-много ще се радвам да ти докараме Алфата до 2 литра газ на сто км - е, и ти вероятно де :) Плюс това имаш кабел и софтуер за инжекциона. Като тръгне частичната автотермия при Румен Р. на метана в София /щото той вече се е поубедил доста кое как работи, директно от тестовете върху собствената му кола, както и при едни таксита/, ако искаш, ти си наред - защото караш доста и си непредубеден инженер с познания по ДВГ. Ъпгрейда няма да ти струва нищо, но с предварението ще се убедиш че нещата са така при промененото от оргонизаторите гориво и въздух. Да беше колата ти баба Лада, за да и врътнем делкото /че и след ограничението/, ама не - италианка е :) Но първо естествено ще тествам на моята кола /и софтуерния ТАП/
Магнитното поле няма нищо общо с катализата при оптимизаторите. Затова може маркучът на тръбата да е и 5 см дебел и пак ще има някакъв ефект - просто това въздействие се предава при контакт, а не чрез поле /изключвам бобините/. На практика ако оставиш само 1 мм свободно пространство между елементите /т.е. без да се допират алуминиевите части до горивопровода/, ще имаш магнитно поле колкото си искаш, но няма да има ефект от оптимизатора - никакъв!!! А магнитите са 13 000 гауса, не 15 - само уточнявам, не че има голямо значение.
Тествано е, на тази база е построена теорията, матрицата и логиката на конструкцията. Все едно да помпиш гума при 1 мм разстояние между вентила и накрайника на компресора :) Не става без контакт - поне при К1 и К2, К3 е друга бира.

Поздрави
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Защо ми се струва, че си от тези "хора" дето всячески се стараят да попречат на даден прогрес и да накарат аудиторията да почне да се съмнява в всичко! Не ме разбирай погрешно. Не съм от хората дето търсят да се заяждат, ама как така изведнъж дойде да ни отваряш очите колко се заблуждаваме? Ще кажеш ама то трябва да има доказателства. Еми то даже и в анкетата в мазето се видя! А колко хора сами за себеси експериментиращи са постигнали видим резултат с колите си. Едва ли не аз вече 3 години (а и другите)си човъркам без резултат и съм некъв малоумен мазохист, който му харесва да си чеше клавиатурата.
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Кадуцеус, ама ти си бил голям шаран :lol:
Много лесно захапваш стръвта :lol:
Щом имаш толкова много време, че да се занимаваш и с хора, които казват на черното бяло - занимавай се.
Аз вече съм минавал по този път. Накрая знаеш ли какво става? След като си дал най-доброто от себе си, за да ги убедиш в правотата си, загубил си куп енергия, време и средства, и те са изтеглили дивидентите си от теб, просто замлъкват, отдръпват се, и това е. Такива хора не могат да се преборят със себе си и да кажат - да - аз не бях прав, ти си прав. Особено пък на всеослушание.
Така че - щом имаш енергия и време в излишък - бори се с вятърните мелници и доказвай, че Земята се върти! Само гледай междувременно да не минеш през кладата! :lol: :twisted: :lol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
bob
МненияCOLON 219
Регистриран наCOLON Вто Май 07, 2013 12:32 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от bob »

Icrow а не ти и се струва, че на този не му пада разхода защото колкото и положително излъчване да имат оптимизаторите на Caduceus, той ги подтиска с отрицателното поле което лъчи от него? :lol:
Аватар
Philip
МненияCOLON 1094
Регистриран наCOLON Нед Май 05, 2013 9:55 am
CONTACTCOLON

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от Philip »

Боб, а дали пък не си прав? :lol:
Само като му видиш името, което си е избрал и е ясно :lol: :
FADE - 1. вехна, увяхвам, повяхвам, посървам, клюмвам

2. белея, избелявам, правя да избелее, променям се (за цвят)

3. чезна, губя се, заглъхвам (и прен.), избледнявам, изчезвам (за спомен и пр.)

********************
Пък и за всеки светът е такъв, какъвто вярва, че е. :lol:
Наблюдавам - анализирам - променям.
Аватар
icrow
МненияCOLON 1856
Регистриран наCOLON Чет Май 02, 2013 9:49 pm

Re: Създаване и развитие на технологията ми

Мнение от icrow »

Чак жал ми стана за Фейд, по добре ще е за него да не си хаби знанията с нас. По-добре ще е да твори в мазето, където всички велики учени с капаци на главата тъпчат на едно място . :)
BUTTON_POST_REPLY