Откривам списък на желаещите да се включат в идеята на Гого:
1. Моя милост.
Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
Re: Двигател на Бедини
Бройте и мен за вариант с една бобина, с възможност за добавяне до пет. Искам да експериментирам с различни видове шнурове за да видя как се променя добива и има ли смисъл от такива доработки
Поздрави!
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Бройте ме и мен!
И аз искам да има възможност за добавяне на бобини


И аз искам да има възможност за добавяне на бобини



-
- МненияCOLON 301
- Регистриран наCOLON Сря Май 15, 2013 9:21 pm
- МестоположениеCOLON Златоград
- CONTACTCOLON
Re: Двигател на Бедини
и аз съм на опашката 

Re: Двигател на Бедини
Бройте и мен за вариант с една бобина с възможност за добавяне. 

Re: Двигател на Бедини
Здравей, Gogo1!
Смятал ли си каква инвестиция приблизително е необходима, за да се захранва едно домакинство с енергия получена от Двигателя на Бедини?
Колко е минималния брой на бубините и акумулаторите, какъв инвертор, всичко да е автоматизирано и т.н.?
Става ли да се захранва климатик или котел на електричество, това е най-големия разход за едно домакинство.
Мерси предварително!

Смятал ли си каква инвестиция приблизително е необходима, за да се захранва едно домакинство с енергия получена от Двигателя на Бедини?
Колко е минималния брой на бубините и акумулаторите, какъв инвертор, всичко да е автоматизирано и т.н.?
Става ли да се захранва климатик или котел на електричество, това е най-големия разход за едно домакинство.
Мерси предварително!
Re: Двигател на Бедини
Искам да изразя възхищението си от Гого 
Този човек за мен е гений. Искам да кажа за скептиците (понеже такива винаги се намират и то в огромни количества) - генератора работи! И не само че работи, но и върши работа
Аз лично си тръгнах с два работещи акумулатора, а ако не бях толкова разсеян щях да си имам и нова батерия на винтоверта...ама кой да мисли вместо мен
Ще оставя другият с нов акумулатор да си признае сам
Хем ще каже дали става само с радиантно електричество при дизелите

Този човек за мен е гений. Искам да кажа за скептиците (понеже такива винаги се намират и то в огромни количества) - генератора работи! И не само че работи, но и върши работа


Аз лично си тръгнах с два работещи акумулатора, а ако не бях толкова разсеян щях да си имам и нова батерия на винтоверта...ама кой да мисли вместо мен

Ще оставя другият с нов акумулатор да си признае сам

Хем ще каже дали става само с радиантно електричество при дизелите

Re: Двигател на Бедини
Гого и колеги,
вчера бях в Сф за малко и се видяхме със Слав, та мерих и на заредените с радиант /от Бедини машината на Гого/ акумулатори какво има като заряд. Имаше навсякъде с изключение на минус клемата, а на плюс клемата беше най-силно. Не съм отчитал точно защото бързахме и въпросът беше принципно да разберем има ли или не. Е, има
Поздрави!
вчера бях в Сф за малко и се видяхме със Слав, та мерих и на заредените с радиант /от Бедини машината на Гого/ акумулатори какво има като заряд. Имаше навсякъде с изключение на минус клемата, а на плюс клемата беше най-силно. Не съм отчитал точно защото бързахме и въпросът беше принципно да разберем има ли или не. Е, има

Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Това е линк, към трите книги на Бедини, със всички снимки и схеми на английски език - http://www.2shared.com/file/Gpv-kzYr/SG ... hand_.html
Re: Двигател на Бедини
Признавам си.Slav написаCOLONЩе оставя другият с нов акумулатор да си признае сам![]()
Хем ще каже дали става само с радиантно електричество при дизелите

Моят акумулатор се оказа неспасяем (все пак работи 5.5 години, три пъти преди това е свалян до състояние да не може дори да помръдне стартера от упорити опити за палене и преди свалянето от колата не успя да светне дори лампичките на таблото), но благодарение на Гого



Колата, комън рейл дизел, запали без проблем и всички ел. уреди работят нормално. Е, малко по-трудно от обичайното завъртя, но последно е палена през първите дни на февруари, та е нормално.
Направих няколко кръгчета около квартала. Колата работи добре и много тихо, въпреки че са махнати двата К3 на въздушния филтър (тези на резервоара си стоят). И преди ги бях махнал за експеримент и на колата тогава й се влоши динамиката и заработи по-шумно, отколкото с тях.
При второто палене също завъртя малко по-трудно от нормалното, но при третото палене вече си беше както трябва.
Ето и измерванията на волтажа на акумулатора (с мултицет тип китайски анонимник

- преди поставяне - 12.65 В
- след поставяне - 12.5 В (алармата се задейства)
- при контакт (нагревни свещи) - 11.4 В
- при първото въртене - 8.5 В
- на работещ двигател - 14.25 В
Ще гледам да я карам следващите дни и ще следя дали нещо се променя.
Гого, още веднъж - благодаря ти.

П.С. Книгите от линка на аполон са по-ново издание и нещата (поне в началото на първата част) са много ясно и подробно обяснени, дори за лаик като мен.
"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс