Нали ти писах,че щом колата работи и няма проблеми
не пипам нищо по нея.Затова и чак сега след като
акумулатора ми направи проблем разбрах,че след зареждане
с Бедини генератора той така въздейства на работата на
двигателя.
Скоро ще поставя такъв генератор в колата и ще разбера
какъв ще е ефекта.Направо съм сигурен,че ще е невероятен.
Генератор на Гого1 - модификация на Бедини
Re: Двигател на Бедини
Гого, ти акумулатора направо на колата ли го сложи след зареждане с Бедини-то или първо мина през обикновено зарядно?
Аз разбирам поста ти, че направо си го сложил, ама нали преди беше писал, че така не работи на бензин и газ?
Аз разбирам поста ти, че направо си го сложил, ама нали преди беше писал, че така не работи на бензин и газ?
"Ако животът я беше научил на нещо, то бе, че има случаи, когато не трябва да се връщаш за чантата си, и други, когато трябва. Сега оставаше да я научи как да различава едните от другите." Почти безобидна, Дъглас Адамс
Re: Двигател на Бедини
Здравей Спиридон!
След като възстанових негодния акумулатор го разредих
и заредих с нормална енергия,но вероятно промените които са
се получили след зареждането на Бедини генератора са необратими
и радиантната енергия си остава в него.
Никой не обяснява какво точно се случва с акумулатора включен на
Бединито и какви ще са ефектите от това.
Може и да не повярвате но негодна литиева батерия от лаптоп след
като я възстанових с Бединито я поставих на акумулаторна бормашина
преди месец и всеки ден работя с нея.Работи идеално и не знам кога
ще се наложи да я зареждам отново.Като се изпразни ще ви пиша.
С оригиналната батерия не можех да работя ако са минали два три дни
след зареждане и никога не съм я ползвал повече от час след зареждане
защото не можеше да издържи повече.
След като възстанових негодния акумулатор го разредих
и заредих с нормална енергия,но вероятно промените които са
се получили след зареждането на Бедини генератора са необратими
и радиантната енергия си остава в него.
Никой не обяснява какво точно се случва с акумулатора включен на
Бединито и какви ще са ефектите от това.
Може и да не повярвате но негодна литиева батерия от лаптоп след
като я възстанових с Бединито я поставих на акумулаторна бормашина
преди месец и всеки ден работя с нея.Работи идеално и не знам кога
ще се наложи да я зареждам отново.Като се изпразни ще ви пиша.
С оригиналната батерия не можех да работя ако са минали два три дни
след зареждане и никога не съм я ползвал повече от час след зареждане
защото не можеше да издържи повече.
Re: Двигател на Бедини
Вече съм сигурен,че батерия заредена на Бединито
подобрява работата на двигателя.Като поставихме и
на друга кола такава батерия и там ефекта е същия.
Двигателя отихна и работи по добре.
Тепърва ще разберем дали двигателя е станал и по
икономичен.
Скоро ще поставя в моята кола такъв генератор и ще го
съвместя с двигателя и електрониката.
Сигурен съм,че ефекта ще е невероятен.
Поздрави!
подобрява работата на двигателя.Като поставихме и
на друга кола такава батерия и там ефекта е същия.
Двигателя отихна и работи по добре.
Тепърва ще разберем дали двигателя е станал и по
икономичен.
Скоро ще поставя в моята кола такъв генератор и ще го
съвместя с двигателя и електрониката.
Сигурен съм,че ефекта ще е невероятен.
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
A ще правиш ли други такива за кола по поръчка?
Re: Двигател на Бедини
Здравей Zarko!
Този вариант ще е доста по различен и първо ще го наблюдавам и
настройвам докато се получи нужния максимален ефект.
Като съм сигурен,че всичко е наред тогава може да го направя и
на други.
Предполагам сте наясно,че устройства които са за автомобилите
трябва да са направени така,че да работят както в жега така и на студ.
Също така трябва да издържат на вибрации и да са лесни за обслужване
от хора абсолютно не запознати с устройството.
Скоро ще поставя няколко такива в колите на познати за да се види
как работи и на различни автомобили и ще стане ясно дали всичко е
наред.
Като установя,че няма да прави проблеми тогава може да направя и на
други.
Поздрави!
Този вариант ще е доста по различен и първо ще го наблюдавам и
настройвам докато се получи нужния максимален ефект.
Като съм сигурен,че всичко е наред тогава може да го направя и
на други.
Предполагам сте наясно,че устройства които са за автомобилите
трябва да са направени така,че да работят както в жега така и на студ.
Също така трябва да издържат на вибрации и да са лесни за обслужване
от хора абсолютно не запознати с устройството.
Скоро ще поставя няколко такива в колите на познати за да се види
как работи и на различни автомобили и ще стане ясно дали всичко е
наред.
Като установя,че няма да прави проблеми тогава може да направя и на
други.
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Тръгнал си по моя път с колите и е радостно да видя как разсъждаваш
Просто за монтаж,, необслужваемо, без срок на живот /за да не кажа вечно
/ и без консумативи, с максималния възможен ефект на повечето коли, стандартизирано, с добър външен вид, в много екземпляри - остава и да е евтино като К3
Според мен пътят на този генератор е повече към електромобилите, щом не се разреждат лесно батериите и карат дълго. Това е по-доброто приложение май - и дори да е скъпо, ще се избие бързо.
Не искам да съм лош пророк, но с ДВГ при доста коли те чакат моите проблеми със софтуера и забраните за обедняване в компове от всякакъв вид. Без разбира се обикновените газови уредби. Същото упражнение, на нов глас
Поздрави!



Според мен пътят на този генератор е повече към електромобилите, щом не се разреждат лесно батериите и карат дълго. Това е по-доброто приложение май - и дори да е скъпо, ще се избие бързо.
Не искам да съм лош пророк, но с ДВГ при доста коли те чакат моите проблеми със софтуера и забраните за обедняване в компове от всякакъв вид. Без разбира се обикновените газови уредби. Същото упражнение, на нов глас

Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Тази енергия не прави проблем с електрониката на автомобила,
но ако не го направи по икономичен просто няма да се ползва
за тази цел.Като видя какви са резултатите ще пиша какво
се е получило.
За приложението му в електромобилите е просто несравним.
Ако се постави генератора в електрическа кола ще забравят за
понятието пробег с едно зареждане защото винаги ще има заредена
батерия.
но ако не го направи по икономичен просто няма да се ползва
за тази цел.Като видя какви са резултатите ще пиша какво
се е получило.
За приложението му в електромобилите е просто несравним.
Ако се постави генератора в електрическа кола ще забравят за
понятието пробег с едно зареждане защото винаги ще има заредена
батерия.
Re: Двигател на Бедини
Не става въпрос за проблеми с електрониката, а за правилна реакция и самонастройка на колата към катализиращото въздействие на радиантната енергия. Казвам просто, че не на всички коли ще има реакция поради блокиращия обедняването софтуер в някои марки.
Колеги,
вчера се видяхме в Пловдив на живо с Гого1 и още двама приятели от форума и си взехме Бединитата. Важното според мен:
При демонстрацията на трибобинния генератор на Гого1 видях с очите си как се образува стояща радиантна вълна на около 1-1,5 м от уреда, както и как се променя радиуса и при увеличаване на напрежението. Също така магнитната компонента на около 1 метър от системата кара да вибрират магнити държани в ръка - което беше доста интересно, защото е на практика променлива магнитна вълна в точка от пространството, достатъчно отдалечена от въртящия се диск за да е просто магнитно взаимодействие. Ще се разследва
Другото което установих е, че радиантен /оргонен/ ток има предимно в многопръчковата сърцевина на бобините, освен от плюсовия извод. Не е поле, а ток и се усеща само при докосване. Генерира се при въртене на диска, при спиране има остатъчен фантомен ефект който постепенно отслабва. При пресичане и взаимен допир на кабелите към зареждания акумулатор от плюса се прехвърля оргонен ток по изолацията върху минусовия. При отделянето им има само по плюсовия.
Това е накратко
Поздрави!
Колеги,
вчера се видяхме в Пловдив на живо с Гого1 и още двама приятели от форума и си взехме Бединитата. Важното според мен:
При демонстрацията на трибобинния генератор на Гого1 видях с очите си как се образува стояща радиантна вълна на около 1-1,5 м от уреда, както и как се променя радиуса и при увеличаване на напрежението. Също така магнитната компонента на около 1 метър от системата кара да вибрират магнити държани в ръка - което беше доста интересно, защото е на практика променлива магнитна вълна в точка от пространството, достатъчно отдалечена от въртящия се диск за да е просто магнитно взаимодействие. Ще се разследва

Другото което установих е, че радиантен /оргонен/ ток има предимно в многопръчковата сърцевина на бобините, освен от плюсовия извод. Не е поле, а ток и се усеща само при докосване. Генерира се при въртене на диска, при спиране има остатъчен фантомен ефект който постепенно отслабва. При пресичане и взаимен допир на кабелите към зареждания акумулатор от плюса се прехвърля оргонен ток по изолацията върху минусовия. При отделянето им има само по плюсовия.
Това е накратко
Поздрави!
Re: Двигател на Бедини
Бединито вече е в мен.
Благодарности на Гого за труда и желанието да разпространи този генератор!
Ще мога да си поиграя с него Събота и Неделя.
Мисля да възстановя един акумулатор за мотор. Дано да стане.
Ще си дозаредя и винтоверта тогава. По този повод - хиляди благодарности на Гого и за батерията на винтоверта!
Поздрави!
Слави
Благодарности на Гого за труда и желанието да разпространи този генератор!
Ще мога да си поиграя с него Събота и Неделя.
Мисля да възстановя един акумулатор за мотор. Дано да стане.
Ще си дозаредя и винтоверта тогава. По този повод - хиляди благодарности на Гого и за батерията на винтоверта!
Поздрави!
Слави
